امروز قصد داریم قدیمی ترین ، بزرگترین و بروزترین کانال تلگرام خبرهای جالب گنبد مرتبط به شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان را معرفی کنیم.

امروز قصد داریم قدیمی ترین ، بزرگترین و بروزترین کانال تلگرام خبرهای جالب گنبد مرتبط به شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان را معرفی کنیم.

بله کانال محبوب و پرطرفدار کانال خبرهای جالب گنبد که از همان روزهای نخست فعال شدن قابلیت کانال به تلگرام فعالیت خود را با آدرس Gonbadnews شروع کرد که به دلیل سابقه و تجربه خبری مدیر این مجموعه از سال ۱۳۸۱ توانست از همان روزهای نخست جای پای خود را محکم در دل مخاطبین خود که عمدتا از شهروندان گنبدکاووس بود باز کند و اخبار گنبد و گنبد خبر و استان گلستان را منعکس کند.

کانال گنبد با وجود فیلتر بودن تلگرام امروز بیش از ۵۴ هزار مخاطب دارد که علاوه بر فعالیت در پلتفرم تلگرام این کانال در اینستاگرام نیز پیج بسیار قوی، بروز و معتبری دارد.

پیج اینستاگرام خبرهای جالب گنبد با نام پیج گنبد و یا پیج گنبدکاووس که به پیج گنبداینفو هم معروف است، امروز بیش از ۱۱۱ هزار مخاطب دارد که بصورت ساعتی و روزانه همچون کانال تلگرام گنبدکاووس اخبار و مطالب مرتبط با شهرستان گنبد کاووس و استان گلستان را به شکل متفاوت و دوستانه و عامه پسند منعکس می کند.

این مجموعه تا کنون توانسته چندین مرتبه و در سالهای متوالی از سوی فرمانداران وقت شهرستان لوح تقدیر دریافت کند و همچنین از سوی اتاق تعاون استان گلستان نیز تقدیر شده و در جلسه شورای عالی اطلاع رسانی استان گلستان در دهه نود به عنوان تاثیرگذارترین کانال تلگرامی و فضای مجازی استان گلستان معرفی گردد.

همچنین مدیریت این مجموعه در سال ۱۴۰۱ نیز در بخش مقالات و یادداشت توانست در جشنواره مطبوعات استان گلستان مقام سوم این جشنواره را کسب کند.

 

آدرس کانال:

@gonbadnews

معرفی پیج اینستاگرام گنبد و پیج خبرهای جالب گنبد در اینستاگرام

 

مدیر خبرهای جالب گنبد منتخب جشنواره مطبوعات گلستان شد.

مدیر خبرهای جالب گنبد

مدیر کانال خبرهای جالب گنبد توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان تقدیر شد.

 

  • نویسنده : راضیه اونق
  • منبع خبر : پایگاه اخبار گنبد