نیم فصل اول لیگ برتر والیبال عصر امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد و نمایندگان گلستان کار سختی برای پیروزی مقابل حریفان دارند؛ پاس گرگان در خانه به مصاف طبیعت تهران می‌رود و شهرداری گنبدکاووس در سیرجان امیدوار به شگفتی‌آفرینی مقابل صدرنشین لیگ برتر است.

فصل برای شهرداری گنبدکاووس آن گونه که انتظارش را داشتند شروع نشد. آن‌ها هفته به هفته بد ‌آوردند و هر ترکیبی که سرمربی در داخل زمین می‌گذاشت راهی برای پیروزی مقابل حریفان پیدا نمی‌کرد.

خانه و زمین حریف هم دیگر فرقی برای گنبدی‌ها نداشت . شرایط به گونه‌ای شده بود که آن‌ها در خانه هم دیگر زهر نداشتند و به باختن عادت کرده بودند.

بازیکنان جوان و کم‌تجربه شهرداری که به دلیل غیبت باتجربه‌های مصدوم، همواره در ترکیب اصلی تیم قرار داشتند، انتظارت را برآورده نکردند و در نهایت مدیران باشگاه که امکان اضافه‌کردن بازیکن را نداشتند، سرمربی تیم را تغییر دادند تا شاید تفکرات مربی جدید به دمیدن روح تازه در کالبد این تیم خسته و بی‌انگیزه منجر شود.

برکناری رحمان رئوفی و واگذاری مسوولیت فنی تیم به «عبدالله آذر» دستیار سرمربی پیشین همان شوکی بود که شهرداری به آن نیاز داشت چرا که آن‌ها موفق شدند دست به شگفتی بزنند و مقابل گیتی پسند رده ششمی در گنبد به پیروزی دل‌‍‌گرم کننده و امیدبخش برسند.

پس از این برد ، امروز شهرداری گنبد به سیرجان رفته تا مقابل فولاد سیرجان ایرانیان صف‌آرایی کند که هواداران امیدوار به تکرار شگفتی‌آفرینی بازیکنان خود هستند اما سیرجانی‌ها تا اینجای لیگ فقط یک باخت در کارنامه دارند که آن‌‎هم مقابل طبیعت تهران است؛ همان تیمی که امروز در گرگان باید با تیم پاس مسابقه بدهد.

شهرداری گنبدکاووس باز هم شگفتی‌ساز می‌شود؟

پاسی‌ها که دیدار هفته قبل خود را در مقابل تیم پایین جدولی مس رفسنجان در خانه حریف با پیروزی به پایان برده بودند، می‌خواهند با شکست حریف به تعطیلات نیم فصل بروند.

شاگردان عیسی سنگدوبینی که متشکل از سربازان وظیفه و تیمی آماده و باانگیزه هستند به هدفی جز پیروزی فکر نمی‌کنند و نمی‌خواهند رکورد شکست ناپذیری خود در خانه را از دست بدهند.

پاسی‌ها در این مسابقه با امتیاز میزبانی برای هشتمین برد خود به میدان می‌روند. پاس نسبت به حریف استراحت بیشتری داشته است زیرا بازی هفته دوازدهم خود را روز دوشنبه ۲۷ آذر برگزار کرد و طبیعت که ۲۹ آذر در اسلامشهر مقابل سایپا به پیروزی رسید، راهی گرگان شده است.

پاس گرگان با ۱۸ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی و شهرداری گنبدکاووس با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار دارند.

مسابقه شهرداری گنبدکاووس با فولادسیرجان ساعت ۱۵.۳۰ در سالن شهید گهر روش سیرجان و مسابقه پاس گرگان و طبیعت مشهد ساعت ۱۶ امروز در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا