امام جمعه گنبدکاووس از آزادگان دنیا و ملت ایران برای سردادن شعار طوفان الاحرار و حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و گفت: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمای قدس گوشه‌ای از غیرت و وحدت انقلابی مردم این سرزمین را به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهار کرد: اقشار مختلف مردم از اقوام و مذاهب بازو به بازوی هم در صفوف به هم پیوسته در راهپیمایی روز قدس فریاد استکبارستیزی و مرگ بر اسرائیل سردادند و این وحدت و همدلی میان مردم و مسوولان مایه افتخار تمام ایرانیان است.

حجت الاسالم ترابی با تاکید براینکه افکار عمومی دنیا بر علیه رژیم صهیونیستی است، بیان کرد: صبح پیروزی محور مقاومت که با تلاش های سردار بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی آبیاری شده نزدیک است.

وی بیان کرد: ترس بر صهیونیسم حاکم است و در ۶ ماه گذشته ۵۰۰ هزار نفر از اسرائیل فرار کردند و این رژیم مجبور شده در بیانیه ستاد مشترک مردم خود را به آرامش دعوت کند که از ترس حمله و قحطی به فروشگاه‌ها یورش نبرند.

امام جمعه گنبدکاووس اقتدار محور مقاومت از جمله در یمن و سوریه را نتیجه اقدامات موثر سردار سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب عملیات طوفان الاقصی محاسبات منطقه را دچار تغییر کرد و تنها آشکار شدن بخشی از آن دشمن را مجبور به تغییر موضع داد به طوری که ترامپ به نخست وزیر رژیم غاصب پیغام داده که فورا آتش بس را قبول کند چون در افکار عمومی جامعه جهانی شکست خورده است.

حجت الاسلام ترابی همچنین به حرکت گروه‌های نیانتی رژیم غاصب صهیونستی که در درگیری با عبدالمالک ارتباط آنان با سرویس های جاسوسی به ویژه موساد اثبات شده در جنوب سیستان و بلوچستان و شهادت ۱۰ شهید امنیت اشاره کرد و گفت: دشمن با این حرکت خود فکر کرد می تواند به نقشه شوم خود در تصرف بخشی از منطقه دست یابند اما به لطف خداوند و درایت جمهوری اسلامی به هدفش دست نیافت.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا