رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس گفت: مردم خیر و نوعدوست این شهرستان بیش از ۳۵ میلیارد ریال به صورت نقدی و کالایی به جشن نیکوکاری اهدا کردند.

علیرضا کریمیان اظهار کرد: برنامه‌های جشن نیکوکاری با هدف تامین مایحتاج زندگی و لباس نو و کمک نقدی به خانواده‌های نیازمند از اول تا ۲۲ اسفندماه در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: ۱۴ پایگاه ثابت و ۷۵ پایگاه سیار کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این جشن را با استقرار در میعادگاه‌های نماز جمعه تشیع و تسنن، میادین و خیابان‌های اصلی شهرهای گنبدکاووس، کُرند و اینچه‌برون انجام دادند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گنبدکاووس ادامه داد: علاوه بر آن جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ۳۵ مرکز نیکوکاری فعال شهرستان هم در این مدت انجام شد.

کریمیان ادامه داد: مردم گنبدکاووس بیش از ۳۵ میلیارد ریال به این جشن اهدا کردند که سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آن به صورت نقدی و یک میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال آن به صورت کالایی به طور مستقیم به کمیته امداد اهدا کردند و افزون بر ۳۰ میلیارد ریال آن هم در مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.

وی گفت: خیران و افراد نوعدوست علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری، می‌توانند در طول سال کمک‌های خود را از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۹۹۴ واریز کنند.

شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که هم اکنون ۱۴ هزار و ۳۴۰ خانوار با جمعیت تقریبی ۲۵ هزار و ۹۲۱ نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا