نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: کنار کشیدن از صحنه مشارکت سیاسی و قهر با صندوق رای، مشکلات کشور را درمان نمی‌کند و به تغییر در راستای تقویت و توسعه کشور منجر نخواهد شد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در آیین افتتاح ۶ کانال تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه گلستان اظهار کرد: همه مردم ایران حق دارند در موضوعات مهمی مانند تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار نظر کنند و کنارکشیدن آن‌ها از شرکت در این رویداد مهم فایده‌ای نخواهد داشت.

وی بیان کرد: مشارکت گسترده در انتخابات به معنی نبود اشکال در کشور نیست اما این پیام را به همراه خواهد داشت که با وجود برخی مشکلات و حتی نقد به مسوولان، برای تقویت هر چه بیشتر درخت پربار جمهوری اسلامی در صحنه حاضر خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: دشمنان با رصد مستمر جریانات کشور تلاش می‌کنند ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت را القا کنند و از این طریق به اهداف شوم خود در واردکردن آسیب به جمهوری اسلامی برسند اما ملت ایران مانند همیشه این رویای باطل آنان را ناکام خواهند گذاشت.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: برای بارورشدن نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای بسیاری تقدیم شده که برخی از آن‌ها مانند شهیدان مطهری، بهشتی، باهنر، رجایی و حاج قاسم سلیمانی به تنهایی یک ملت بودند.

وی ادامه داد: حاج قاسم مرد بزرگی بود که دشمنان منصف هم به عظمت شخصیت این شهید اعتراف کردند و به همین دلیل مردم ایران این سرمایه‌های خود را فراموش نخواهد کرد.

نورمفیدی همچنین اظهار امیدواری کرد انتخابات اسفندماه امسال، پرشکوه، رقابتی و سالم باشد و با تاسی از فرمایش رهبر معظم انقلاب به گونه‌ای برگزار شود که همه به سلامت برگزاری آن اطمینان کنند.

استان گلستان با ۱۴ شهرستان، دارای ۶ حوزه انتخابیه با مجموع هفت نماینده است. حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۲ نماینده و حوزه‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر، گنبدکاووس و نیز حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه هر کدام یک نماینده دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا