رییس مجمع خیرین گلستان گفت: مردم و نیکوکاران این استان از سال گذشته تاکنون افزون بر هشت هزار میلیارد ریال به بخش‌های مختلف مانند دستگیری از نیازمندان و یا ساخت مدرسه و کمک کردند.

محمد شهرکی روز پنجشنبه در نشست مجمع عمومی خیرین گلستان با حضور حبیب الله بوربور رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور در گرگان افزود: خیرین فقط به دنبال کمک و دستگیری از نیازمندان هستند و چشم‌داشت دیگری ندارند.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان در جامعه و مشارکت بیشتر افراد توانمند در این خصوص، افزود: مسوولان هم باید در کنار نیکوکاران برای رفع نیاز جامعه و اجرای پروژه های عام‌المنفعه باشند.

شهرکی ادامه داد: برخی مدیران به جای همراهی با نیکوکاران در مسیر خدمت رسانی آنها سنگ اندازی می کنند که این اقدام سبب دلسردی خیرین می‌شود.

رییس مجمع خیرین گلستان همچنین بابیان اینکه خیرین اصلی ما شهدا هستند، گفت: آنان با نثار جان و خون خویش امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

شهرکی افزود: مال و ثروت در اختیار خیرین یک امتحان الهی است که باید از آن در جهت کمک به همنوع استفاده کنند.

وی همچنین پیشنهاد ورد مدیران شرایط حضور خیرین در ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی را فراهم کنند زیرا نیکوکاران با هزینه کمتر می‌توانند پروژه ها را در زمان کوتاه‌تر تکمیل کنند.

در این مراسم از برخی نیکوکاران و موسسات خیریه و مردم نهاد استان گلستان هم با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا