مراسم تشییع و تدفین سرباز وظیفه «میکائیل بیات» از مجموعه پایگاه دریابانی بندرترکمن با حضور فرمانده مرزبانی گلستان و فرمانده پایگاه دریابانی بندرترکمن در گرگان برگزار شد.

روز چهارشنبه مراسم تشییع و تدفین سرباز وظیفه میکائیل بیات جمعی پایگاه دریابانی بندرترکمن با حضور فرمانده مرزبانی گلستان، فرمانده پایگاه دریابانی بندرترکمن و جمعی از کارکنان در امام زاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

فرمانده مرزبانی استان گلستان در این مراسم ضمن عرض تسلیت به خانواده و بستگان این سرباز وظیفه گفت: لباس سربازی, لباس مقدسی است و سرباز، نماد امنیت است که جایگاه آن در نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند می‌باشد.

سرهنگ ستاد احمد رضا حاتمی افزود: این حادثه برای مجموعه مرزبانی استان گلستان بسیار ناگوار، غم انگیز و اندوهگین بود لذا به همکاران و هم خدمتی‌های این سرباز عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این سرباز وطن برای خانواده وی از درگاه خداوند متعال طلب صبر و برای آن مرحوم مغفرت و آمرزش الهی را خواستار شد.

گفتنی است سرباز وظیفه میکائیل بیات جمعی پایگاه دریابانی بندرترکمن پایه خدمتی بهمن ۱۴۰۰ بوده که در حادثه تصادف در شهر گرگان دار فانی را وداع گفت.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر