کارمندان نیکوکار و خیراندیش نهادهای گلستان با پیوستن به پویش «وصال آرزوها» ۳۰۰ آرزوی کودکان تحت پوشش کمیته امداد این استان را برآورده کردند.

در مراسم جشن وصال آرزوها که روز چهارشنبه برگزار شد، تعدادی از هدایا به طور نمادین به کودکان تحت پوشش کمیته امداد گلستان تحویل داده شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد گلستان بخش عمده آرزوی این کودکان تهیه پوشاک، اسباب‌بازی، دوچرخه، هزینه درمان پدر، مادر، خواهر یا برادر و هزینه سفر به مشهد و کربلا بود.

عیسی بابایی ادامه داد: در این طرح آروزی بیش از ۳۰۰ کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد به دستگاه‌های اجرایی گلستان ارسال شد که با مشارکت کارکنان خیر دستگاه‌ها در کمترین زمان برآورده شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی گلستان از ۱۱ هزار فرزند یتیم با کمک مستمر ۲۶ هزار خیر حمایت می‌کند.

وی پرداخت وام ارزان قیمت به ارزش مجموع ۶ هزار و ۵۰ میلیارد ریال از طریق تبصره ۱۶، ساخت هزار و ۵۳۰ خانه محرومان، اهدای ۹ هزار سری جهیزیه و پوشش تحصیلی ۱۹ هزار نفر را از مهم ترین اقدامات کمیته امداد گلستان در سال گذشته برشمرد.

استاندار گلستان در این مراسم از مشارکت خیرین در حمایت از کودکان یتیم زیر پوشش کمیته امداد به ویژه با پیوست به پویش وصال آرزوها قدردانی کرد.

علی‌محمد زنگانه همچنین اظهار امیدواری کرد با افزایش درآمد سرانه مردم استان، گلستان از قعر جدول استان‌های کم‌برخوردار کشور جدا شود و به همین نسبت رفاه ساکنان آن نیز افزایش یابد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: سرمایه‌گذاری برای توانمندسازی خانواده‌های محروم استان باید بیش از گذشته مورد توجه و سرمایه گذاری قرار گیرد.

رمضانعلی سنگدوینی همچنین بر حمایت دستگاه‌های مرتبط برای کمک به توانمندسازی خانواده‌های محروم استان تاکید کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا