رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: امروز در پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی ۱۲۰ نفر دیگر در گلستان ثبت نام کردند.

مهاجر گفت: پایان وقت امروز تعداد داوطلبان به ۲۳۲ نفر رسید که از این تعداد ۲۱۰ نفر مرد و ۲۲ نفر زن هستند.

مهاجر افزود: در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۷۶ نفر، علی آباد ۲۲ نفر، رامیان و آزادشهر ۲۵ نفر، گنبدکاووس ۳۲ نفر، کردکوی، بندرگز، بندر ترکمن و گمیشان ۳۹ نفر و مینودشت، گالیکش کلاله و مراوه تپه ۳۸ نفر برای ورود به مجلس دوازدهم داوطلب شده اند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: از این تعداد ۷ نفر مدرک کارشناسی، ۱۸۱ نفر کارشناسی ارشد، ۳۸ نفر مدرک دکترا و ۶ نفر هم مدرک حوزوی دارند.

علی مهاجر گفت: از این تعداد ۹۰ نفر ۳۰ تا ۴۵ سال، ۵۰ نفر بین ۴۵ تا ۵۰ سال، ۵۰ تا ۵۵ سال ۴۵ نفر، ۵۵ تا ۶۰ سال ۳۴ نفر، ۶۰ تا ۶۵ سال ۱۰ نفر و ۶۵ تا ۷۰ سال ۳ نفر سن دارند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با تاکید بر اینکه زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد افزود: داوطلبان تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه دوم آبان برای ثبت نام فرصت دارند و از افرادی که پیش ثبت نام دارند می‌خواهیم ثبت نام خود را به آخرین ساعات موکول نکنند.

مهاجر گفت: درصورت بروز هرگونه مشکل و داشتن سوال داوطلبین می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر از طریق شماره ۷۶۷۶ با کارشناسان وزارت کشور تماس بگیرند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز یازدهم اسفند امسال همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

گلستان ۶ حوزه انتخابیه و هفت نماینده در مجلس دارد.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان