رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب، حجت را بر ما تمام کرد و از این پس هیچ عذری برای اهمال در برخورد با بی حجابی پذیرفته نیست.

آسیابی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: بی حجابی در اماکن عمومی جرم مشهود است و تکلیف پلیس در مواجهه با آن کاملا مشخص است.

او ادامه داد: ما در حوزه عفاف و حجاب با کمبود قانون و مصوبه مواجه نیستیم و باید بر عملیاتی کردن این مصوبات متمرکز شویم.

او تاکید کرد: امروزه برخورد با بی حجابی مطالبه جدی از سوی متدینین و خانواده معظم شهداست.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برخورد با بی حجابی فقط وظیفه انتظامی و سپاه و دادگستری نیست و همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و به وظایف خود عمل کنند.

آسیابی افزود: متولیان فرهنگی هم وظایفی دارند و طبق مصوبات شورای انقلاب فرهنگی باید عمل شود که در آن برای ۲۶ دستگاه بیش از ۳۰۰ وظیفه تعریف شده است که باید آن‌ها را اجرایی کنند.

سردار فاضل دادگر فرمانده انتظامی گلستان هم در این جلسه گفت: از دی ماه پارسال دستورالعمل برخورد با بی حجابی ابلاغ شد، اما دستگاه ها، خوب عمل نکردند که در نتیجه آن امروز به برهنگی رسیدیم.

او ادامه داد: طرح مقابله با بی حجابی را پارسال در النگدره آغاز کردیم و از امروز هم بر اساس دستورالعملی که به ما ابلاغ شده کار شناسایی افراد بی حجاب را در استان در قالب طرح ناظر یک آغاز کرده ایم.

فرمانده انتظامی گفت: پس از شناسایی در مرحله بعد افراد پیامک دریافت می‌کنند و سپس به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای گلستان هم در این‌جلسه گفت: محکم در زمینه مبارزه با بی حجابی وارد صحنه شده ایم و هر دستگاهی کمک بخواهد در کنارشان محکم ایستاده ایم.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان