تشریفات قانونی و اجرایی برای ورود سرمایه گذار جدید شروع شده و پیش بینی می‌شود حداکثر تا یک‌ماه آینده مقدمات برای احیای دوباره این پتروشیمی و کار اجرایی آن شروع شود.

علی محمد زنگانه در جلسه تعیین تکلیف نهایی پتروشیمی گلستان که در دادگستری کل استان با حضور هیات شرکت صنایع پتروشیمی ایران تشکیل شد، اظهارداشت: برای فرآیند اجرا یک برنامه مدون در دوازده گام طراحی شد و در حال پیش بردن این گام‌ها هستیم.

وی ادامه داد: تشریفات قانونی و اجرایی برای ورود سرمایه گذار جدید شروع شده و پیش بینی می‌کنیم حداکثر تا یک‌ماه آینده مقدمات برای احیای دوباره این پتروشیمی و کار اجرایی آن شروع شود.

رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه خاطرنشان کرد: سرمایه گذار جدید پتروشیمی گلستان معرفی شد و به زودی کار خود را آغاز می‌کند.

حیدر آسیابی تصریح کرد: موضوع احیای شرکت پتروشیمی گلستان با دستور رئیس قوه قضاییه در سفر استانی کلید خورد و با اختیارات قضایی تفویض شده دادگستری استان با تلاش مستمر و با همکاری دستگاه‌های اجرایی به ویژه استاندار درصدد رفع موانع حقوقی و قضایی مربوط به ورود سرمایه‌گذار جدید است.

وی افزود: هیات مدیره فعلی با توجه به دستور قضایی، ضمن همکاری لازم با سرمایه گذار جدید، هیچ گونه مانع تراشی در امر سرمایه گذاری نخواهد داشت و دستگاه قضایی استان از سرمایه گذار جدید حمایت و پشتیبانی کامل خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: حداکثر تا یک ماه آینده سرمایه گذار جدید در استان مستقر و کار را آغاز می‌کند و تا زمانی که این شرکت احیا شود دستگاه قضایی در کنار سرمایه گذار جدید است و پس از احیا و رفع موانع قضایی، کار به بخش اجرایی سپرده می‌شود.

  • منبع خبر : ایرنا