مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا از این پس استفاده از ماسک توسط راننده و سرنشینان خودرو در گنبدکاووس الزامی است و در صورت عدم رعایت راننده ۵۰۰ هزار ریال و هر سرنشین بدون ماسک ۲۰۰ هزار ریال جریمه خواهند شد.

فرماندار گنبدکاووس گفت: مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا از این پس استفاده از ماسک توسط راننده و سرنشینان خودرو در گنبدکاووس الزامی است و در صورت عدم رعایت راننده ۵۰۰ هزار ریال و هر سرنشین بدون ماسک ۲۰۰ هزار ریال جریمه خواهند شد.

وی با اشاره به تجمع همیشگی در مجتمع‌های تجاری، میدان میوه و تره بار، بانک‌ها، میدان فروش دام، نمایشگاه‌های اتومبیل و برخی ادارات و نهادهای خدماتی، تصریح کرد: از این پس مکان‌ها و دیگر مراکز مشابه و پرتردد گنبد باید با گماردن نگهبان از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کرده و دستگاه ضد عفونی کننده در ورودی‌ها نصب نمایند.
به گزارش پایگاه اخبار گنبد از ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبد نیز گفت: برای پیشگیری از ورود موج جدید کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ضروری است و هرگونه سهل انگاری در این خصوص با توجه به ورود ویروس جهش یافته این بیماری به برخی استان‌های کشور، خسارت جبران ناپذیری به سلامت مردم وارد خواهد کرد.

  • منبع خبر : ایرنا