باتوجه به فروکش کردن التهاب بازار ارز و طلا و خودرو، امید این می رفت تاثیرات افت قیمت در بازار مسکن بیشتر مشهود باشد اما با گذشت حدود یک ماه هنوز شاهد کاهش چشمگیر در بازار مسکن نیستیم.

باعرض سلام و ادب خدمت همکاران گرامی، خسته نباشید می گوییم خدمت یکایک شما عزیزان در عرصه ی مسکن شهرستان گنبد

باتوجه به فروکش کردن التهاب بازار ارز و طلا و خودرو امید این می رفت تاثیرات افت قیمت در بازار مسکن بیشتر مشهود باشد اما با گذشت حدود یک ماه هنوز شاهد کاهش چشمگیر در بازار مسکن نیستیم.

با بررسی ها وپیگیری های ریاست محترم اتحادیه به همرا بازرسان اتحادیه بعضی از همکاران دلالان سرپایی با درج قیمت های نامتعارف در سایت ها و کانالها، عامل افزایش قیمت در بازار شهر هستند حتی لازم به ذکر است این قیمت ها برای خیابان های اصلی تا حدودی قابل تامل می باشد اما برای خیابان های فرعی وکوچه ها اصلا قابل قبول نیست.

لذا با توجه به موارد ذکر شده ریاست محترم اتحادیه تعدادی از بازرسان را به صورت نامحسوس برای بازدید از دفاتر املاک برای بررسی دفاتر ثبت سفارش فروش یا اجاره فرستاده درصورت مشاهده هرگونه قیمت نامتعارف اسامی دفاتر متخلف به دفتر دادستانی محترم شهرستان به جهت اخلال در بازار مسکن معرفی شده تا برابر مقررات درمورد آنها تصمیم گیری خواهد شد.

در ادامه باید یاد آورشویم دفاتر املاکی که در حاشیه شهر در شهرک ها هستند با افزایش بی رویه قیمت زمین ها با متراژ حدودا ۱۰۰ متر از دید بازرسان اتحادیه پنهان نمی مانند.

بازرسان به سراغ شما هم خواهند آمد و هیچ گونه مماشاتی با هیچ یک از متخلفان نخواهند داشت، زیرا در این راستا قشر ضعیف جامعه مورد هدف این افراد سودجو می باشدکه با ترفند های مختلف ملک ها را با قیمت های نامتعارف به بعضی افراد به خاطر عدم آگاهی از قیمت ها می فروشند. باید خاطرنشان کرد اسامی افراد معرفی شده به دادستانی در معرض دیدم همکاران املاکی گذاشته خواهد شد.

اطلاعیه اتحادیه مشاورین املاک گنبدکاووس

جا دارد از همه ی همکاران دلسوز وخدمتگزاری که با خلوص نیت در این عرصه صادقانه زحمت می کشند تقدیر و تشکر کنیم انشاالله بتوانیم شرایطی ایجاد نماییم مشتریان با اطمینان خاطر پا به دفاتر ما بگذارند و با رضایتمندی آنجا را ترک کنند. در پایان همه ما واقف هستیم اگر قیمت ها نا متعارف باشد خرید وفروش کاهش پیدا کرده و بازار مسکن رو به رکود خواهد گذاشت پس بیاییم دست در دست هم دهیم وشرایط را برای مشتریان مهیا تر کنیم تا باعث رونق بازار مسکن باشیم .

روابط عمومی اتحادیه صنف مشاورین املاک

  • منبع خبر : پایگاه اخبار گنبد