#صدای_شهروند / روز گذشته یکی از همشهریانمون وضعیت نامناسب سالن و محل انتظار آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم گنبد را برایم ارسال کرد که محلی برای نشستن وجود ندارد و همشهریانِ خسته، منتظر و مضطرب ناچارا اینگونه در کف راهرو نشسته بودند، داشتم به این موضوع فکر‌ می‌کردم گذاشتن چند تا صندلی برای محل انتظار چقدر هزینه داره یا به چه دلیلی صندلی گذاشته نشده تا همشهریان عزیزم اینگونه در کف زمین‌ِ بیمارستان بنشینند؟

فریدون قارئی، عضو خانه مطبوعات گلستان و سردبیر پایگاه اخبار گنبد: روز گذشته یکی از همشهریانمون وضعیت نامناسب سالن و محل انتظار آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم گنبد را برایم ارسال کرد که محلی برای نشستن وجود ندارد و همشهریانِ خسته، منتظر و مضطرب ناچارا اینگونه در کف راهرو نشسته بودند، داشتم به این موضوع فکر‌ می‌کردم گذاشتن چند تا صندلی برای محل انتظار چقدر هزینه داره یا به چه دلیلی صندلی گذاشته نشده تا همشهریان عزیزم اینگونه در کف زمین‌ِ بیمارستان بنشینند؟

هنوز چند ساعتی نگذشته بود و هنوز طرح و ایده خاصی برای انعکاس این مشکل به ذهنم نرسیده بود که همشهری دیگری وضعیت محل انتظار همراه بیماران برای اتاق عمل بیمارستان مطهری را برایم ارسال کرد و گفت الان فرزندم داره عمل می‌شه و من اینجوری کف زمین نشستم‌ و این هم عکس سایر همراهانی که منتظرند بیمارشان‌ از اتاق عمل بیرون بیاید…

از وضعیت سایر مراکز درمانی دیگر اطلاعی ندارم به چه شکلی است، به هر حال این مشکلات که با اندکی توجه به تکریم‌ ارباب رجوع حل می‌شه چرا حتما باید رسانه‌ای شود تا پیگیری بشه؟ یا هم‌ نشاندن بیماران در کف‌ زمین آیا طرح همگانی‌ هست و اعلام‌ شده نباید در محل‌های انتظار بیمارستان صندلی قرار بگیرد؟ اگر اینچنین‌ نیست چرا همشهریان عزیزم اینگونه در کف‌ زمین بیمارستان بنشینند و این در شان هیچکس‌ نیست.

خواهشمندم در کنار زحمات شبانه روزی‌تان، اندکی‌ سلیقه به خرج داده و به این‌ موارد هم توجه فرمایید.

وضعیت نامناسب محل انتظار برخی مراکز درمانی گنبدکاووسوضعیت نامناسب محل انتظار برخی مراکز درمانی گنبدکاووس

وضعیت نامناسب محل انتظار برخی مراکز درمانی گنبدکاووس

  • نویسنده : فریدون قارئی
  • منبع خبر : پایگاه اخبار گنبد