معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: امروز (سه‌شنبه) به علت افزایش مصرف گاز و محدودیت عرضه گاز به نیروگاه‌ها، احتمال اعمال خاموشی در تهران و مناطق شمالی کشور از جمله استان گلستان وجود دارد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران غلامعلی رخشانی‌مهر گفت: پیش بینی شده که مصرف گاز به‌ویژه در بخش خانگی و تجاری به شدت افزایش یابد که همین امر عرضه گاز به نیروگاه‌ها را با محدودیت روبرو خواهد کرد.
وی ادامه داد: احتمال می‌رود امروز با محدودیت ۳هزار مگاواتی روبه‌رو شویم.
رخشانی مهر تاکید کرد: ضروری است شرکت‌های توزیع در مناطق یاد شده برنامه‌های اعمال احتمالی خاموشی‌ها را تدوین کنند و به اطلاع مردم برسانند.

نصیری گفت: به علت کمبود گازی که برای تولید برق نیروگاه‌ها وجود دارد، مرکز کنترل برق کشور شرایط اضطراری برای کل کشور اعلام کرد که استان گلستان را نیز دربر می‌گیرد.
وی به مردم توصیه کرد: با اعمال ۱۰درصدی صرفه جویی در مصرف، شرایطی ایجاد کنند که نیازی به اعمال خاموشی نباشد.
نصیری افزود: از هفته گذشته، برای کاهش مصرف برق و تامین برق خانگی، روشنایی ۴۷هزار و ۶۲۳چراغ برق معابر استان قطع شد.

توجه: برنامه اعلامی شرکت توزیع نیروی برق گلستان برای زمستان ۱۳۹۹، سناریوی احتمالی قطعی برق می باشد و ممکن است درصورت وجود صرفه جویی و کاهش مصرف خاموشی نیز اتفاق نیافتد، جهت واضح تر دیدن تصویر، میتوانید روی هر تصویر کلیک نمایید تا تصویر بزرگنمایی شود.

 

راهنمایی: اول از جداول دوم به بعد ببینید منطقه و خیابانتون تو کدوم یکی از حروف هست مثلا حرف “د” بعد از جدول اول که عنوانش سناریوی مدیریت اضطراری… هست ببینید احتمال قطع شدن برای این حرف در چه ساعتی از تاریخ بهمن‌ماه وجود داره یعنی امروز ۷ بهمن هست فردا ۸ بهمن و… به همین شکل البته جدول ۳۱ روز‌ مشخص شده برای بهمن‌ماه که عین چیزی هست که شرکت توزیع نیروی برق استان داده و فایل با کیفیت‌تر از این‌هم نداشتیم اگر برنامه جدید دادن حتما منتشر میکنیم. اینم باید بگم اگر برق کم بیاد طبق این برنامه قطع میشه شایداصلا قطع هم نشه اگر صرفه‌جویی رخ بده و شاید کلا طبق تجربه دو سال قبل اگر یادتون باشه حتی خارج از این برنامه هم بعضا قطع می‌شد.

برنامه قطعی برق در گنبدکاووس و استان گلستان برنامه قطعی برق در گنبدکاووس و استان گلستان برنامه قطعی برق در گنبدکاووس و استان گلستان برنامه قطعی برق در گنبدکاووس و استان گلستان برنامه قطعی برق در گنبدکاووس و استان گلستان برنامه قطعی برق در گنبدکاووس و استان گلستان برنامه قطعی برق در گنبدکاووس و استان گلستان برنامه قطعی برق در گنبدکاووس و استان گلستان برنامه قطعی برق در گنبدکاووس و استان گلستان
  • منبع خبر : صداوسیما