معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با یادآوری اینکه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن این استان همواره با وحدت و انسجام حضور پرشوری در انتخابات داشته‌اند، گفت: شیعه و اهل سنت این استان شمالی با هوشیاری هرگز با صندوق رای قهر نکرده و نمی‌کنند.

سیدعلی مهاجر روز دوشنبه در همایش جهاد تببین با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات و در جمع اصناف و بازاریان سه شهرستان گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان بیان کرد: ملت ایران و مردم گلستان همواره پای نظام بوده و هستند و فریب دشمنان را نمی‌خورند زیرا می‌دانند که قهر با صندوق رای، آسیب به کشور وارد می‌کند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای حضور کمرنگ اقشار مختلف مردم به‌خصوص نسل جوان در انتخابات ۱۱ اسفند امسال اضافه کرد: بزرگ‌نمایی کاستی‌ها و مشکلات جامعه بویژه با هوش مصنوعی و در فضای مجازی از راهبردهای دشمن برای حضور نیافتن و یا حضور کمرنگ مردم ایران در انتخابات پیش‌رو است.

مهاجر با اشاره به وجود برخی مشکلات در جامعه ادامه داد: نظام اسلامی ما در ۴۵ سال گذشته دستاوردها و موفقیت‌های زیادی در بخش‌های گوناگون نیز داشته که کمتر به آن توجه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب و دولت سیزدهم برای اقشار مختلف مردم بویژه جوانان گفت: همه باید تبیین‌گر دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: عزت، اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان، پیروی از فرامین امامین انقلاب و وحدت و انسجام مردم حاصل شده است.

مهاجر ابراز امیدواری کرد: اقشار مختلف مردم ایران اسلامی از جمله اقوام و مذاهب ساکن گلستان با وحدت و انسجام همیشگی حضوری پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند امسال داشته باشند.

وی همچنین با تبریک ایام پیروزی انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اصناف و بازاریان را از اقشار متدین، انقلابی با پیشینه پرافتخار و از بازوان توانمند کشور نام برد و اظهار کرد: این قشر باید در خط مقدم تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم و جوانان باشند.

رییس اتاق اصناف گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: اصناف و بازاریان از شروع مبارزات امام خمینی (ره) علیه رژیم پهلوی، ایام پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی کشور، مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمن، کمک به مراکز درمانی و دستگیری از نیازمندان در زمان همه‌گیری ویروس کرونا، همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن بوده و هستند.

مهدی عبدلی از آمادگی اصناف و بازاریان گنبدکاووس به همراه خانواده برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند امسال خبر داد و افزود: ۱۶ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در قالب ۵۰ اتحادیه صنفی در سطح این شهرستان فعالیت دارند.

وی بابیان اینکه بطور میانگین به ازای هر ۲۲ نفر در گنبدکاووس یک واحد صنفی فعال است، اضافه کرد: اتاق اصناف این شهرستان از حیث عملکرد رتبه نخست استان گلستان و جزو سه اتاق برتر کشور است.

در این مراسم علاوه بر کسبه و بازاریان گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان، فرمانداران و برخی مدیران ادارات و نهادهای این سه شهرستان به همراه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان حضور داشتند.

سه شهرستان گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان بامجموع تقریبی ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع هستند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا