مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی ، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گفت: بر اساس خودارزیابی حوزه های مختلف استانداری در بستر سامانه جامع مدیریت عملکرد (تسما) ، استاندری گلستان در سطح عالی ارزیابی و در زمره استانداری های برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، هانی محمدی شامگاه سه‌شنبه اظهار کرد: این ارزیابی در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاه های اجرایی به منظور رصد و پایش میزان موفقیت استانداری ها در اجرای برنامه های ابلاغی، اهداف کمی تخصصی و اصلاح نظام اداری در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی و همچنین استفاده از نتایج حاصله برای بهبود عملکرد در سطوح مختلف، انجام می شود.

وی بیان کرد: بر اساس سوابق موجود تاکنون چنین موفقیتی برای استانداری گلستان حاصل نگردیده و نتایج حاصل بالاترین سطح کسب شده در ارزیابی توسط استانداری گلستان و نشانه اهتمام استاندار گلستان در حسن اجرای برنامه ها و سیاست های ابلاغی دارد.

محمدی ادامه داد: تردیدی نیست که موفقیت حاصل در سایه تلاش و همت تمامی کارمندان استانداری گلستان محقق شده و بیان گر این حقیقت است که کارکنان استانداری در مسیر خدمت جهادگرانه به مردم شریف استان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا