جانشين فرماندهي انتظامي استان از دستگيري سارق سابقه دار و كشف 20 فقره سرقت كابل هاي‌ برق شبكه هوايي خبر داد.

به گزارش پایگاه اخبار گنبد، سرهنگ فرزاد تاجره در گفت ‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت كابل‌هاي برق شبكه هوايي در گنبدكاووس و بروز مشكل براي شهروندان، دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور كار ماموران پليس آگاهي گنبدكاووس قرار گرفت.

سرهنگ تاجره افزود: سرانجام پس از چندين روز كار اطلاعاتي و بررسي‌ صحنه هاي سرقت و با بهره گيري از شيوه هاي نوين پليسي، ماموران موفق به شناسايي و دستگيري سارقي سابقه دار شدند.

اين مقام انتظامي بيان كرد: با انتقال متهم دستگير شده به مقر پليس آگاهي و تحقيقات فني و تخصصي صورت گرفته و همچنين قرار گرفتن متهم در برابر مدارک و مستندات پليس چاره اي جزء اعتراف نداشته و به ۲۰ فقره سرقت كابل هاي برق شبكه هوايي اعتراف كرد.

وي با اشاره به بازسازي صحنه هاي سرقت، تصريح كرد: متهم داراي ۸ فقره سابقه كيفري بوده كه با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و از آنجا مجدد روانه زندان شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع و يا مشاهده هر گونه موارد مشکوک و مجرمانه موارد را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به مركز فوريت هاي پليس اطلاع دهند.