این دانشگاه با توجه به هدف‌گذاری‌ انجام شده و هزینه‌های جاری ۶ هزار میلیارد ریال کسری بودجه دارد که امیدواریم با حمایت مدیران بالادستی این کمبود اعتبار برطرف شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: این دانشگاه با توجه به هدف‌گذاری‌ انجام شده و هزینه‌های جاری ۶ هزار میلیارد ریال کسری بودجه دارد که امیدواریم با حمایت مدیران بالادستی این کمبود اعتبار برطرف شود.

سعید گل‌فیروزی: این کسری اعتبار را به مدیران وزارتخانه اعلام کرده ایم و امیدواریم برای متوقف نماندن طرح های در دست اجرا برای تامین آن تصمیم‌گیری شود.

وی بیان کرد: با توجه به هزینه‌های سال گذشته و همچنین نرخ رشد تورم، امسال درخواست ۲۴ هزار میلیارد ریال اعتبار داده شد که ۱۸ هزار میلیارد ریال آن مورد تصویب قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهور و هیات دولت برای حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: این سفر برای بهداشت و درمان پنج مصوبه داشت که مهمترین آن اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال برای احداث بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان است.

گل‌فیروزی ادامه داد: همچنین در آن سفر برای بیمارستان‌های در حال ساخت طالقانی گرگان (جدید)، گالیکش و گمیشان و توسعه بیمارستان‌های آزادشهر و خان‌ببین ردیف‌های اعتباری مناسب مصوب شد.

  • منبع خبر : ایرنا