محبوبیت سردار آزمون در ایتالیا بعد از بازی دیشب به شکل قابل توجهی افزایش یافت.

وقتی دنیله ده‌روسی هفته گذشته صراحتا اعلام کرد که با بازگشت سردار آزمون، باید روملو لوکاکو بیشتر استراحت کند، قابل پیش‌بینی بود که ستاره ایرانی را بعد از نیمکت‌نشینی مقابل فاینورد در ترکیب اصلی جالوروسی ببینیم.

همین اتفاق هم افتاد و سردار دیشب در دیدار مقابل فروزینونه از ابتدا در ترکیب اصلی رم قرار گرفت. البته نکته جالب این بود که روملو لوکاکو نیز در ترکیب حضور داشت تا سردار به همراه او زوج خط حمله رم مقابل فروزینونه را تشکیل دهند.

از ابتدای بازی فشار زیادی از سوی هواداران فروزینونه روی بازیکنان رم وجود داشت که همین موضوع هم واکنش جنجالی دین هویسن را به همراه داشت. جایی که مدافع رم بعد از باز کردن دروازه حریف خوشحالی تحریک‌آمیزی داشت و همین مسئله خشم هواداران فروزینونه را چند برابر کرد.

1992470

در نیمه دوم اما سردار آزمون با یک اقدام جالب تا حدی است ناراحتی را از دل هواداران حریف درآورد. آزمون بعد از زدن گل دوم رم خوشحالی خاصی انجام نداد و مهم‌تر اینکه رو به هواداران حریف بابت اقدامی که هویسن انجام داده بود، عذرخواهی کرد.

وقتی در پایان بازی از سردار درباره این کارش سوال شد، او در جواب گفت: “هواداران حریف خوشحالی هویسن پس از گل اول را دوست نداشتند و من تصمیم گرفتم یک جشن ساده را داشته باشم. می‌خواستم از آنها عذرخواهی کنم و به نظرم بیش از هر چیزی، احترام متقابل اهمیت دارد. می‌دانم که بازی در زمین حریف سخت است، اما باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم و به برتری برسیم.”

 این اقدام ستاره ایرانی موجی از تمجیدها را از او در ایتالیا به همراه داشت که در اینجا برخی واکنش‌ها به حرکت زیبای سردار را می‌خوانیم:

 

1992471
سردار آزمون، مردی از یک جزیره دیگر، رفتار او من را دگرگون کرد!

1992472
به سردار آزمون احترام بگذارید، یک بازیکن عالی و یک قهرمان جوانمرد

1992473
با سردار آزمون مادام‌العمر تمدید کنید. او بابت خوشحالی هویسن عذرخواهی کرد. این یک حرکت کمیاب در این دنیاست.

1992474
زیباترین چیزی که امروز دیدیم:
سردار آزمون

1992475
اگر قرار باشد یکی از پیراهن‌های رم را سفارش دهم بدون شک سردار آزمون را انتخاب می‌کنم.

  • منبع خبر : ورزش سه