در صورت مواجهه با موارد مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری عامل حیوان آزاری در یکی از روستاهای گنبد کاووس خبر داد.

سرهنگ رضا رضی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی پخش کلیپی از آزار و اذیت یک قلاده سگ در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات برخی شهروندان، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس گلستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس با اقدامات فنی و تخصصی متهم این پرونده را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک آزاری، دگرآزاری یا حیوان آزاری باشد، به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل غیر انسانی تلقی شده و پلیس و دستگاه قضایی در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان آن که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی هموطنان می شود، با جدیت و برابر قانون برخورد خواهند کرد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی از مردم خواست، در صورت مواجهه با موارد مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

  • منبع خبر : صداوسیما