مشاهدات بازار نشان می دهد کمبود عرضه و کم فروشی محصولات شوینده در بازار به وجود آمده و همین امر باعث نارضایتی مصرف کنندگان شده است.

در حال حاضر با وجود مخالفت ستاد تنظیم بازار در افزایش قیمت محصولات شوینده گویا واحدهای تولیدی به کم فروشی روی آورده‌اند تا از آن طریق بتوانند به نوعی افزایش قیمت‌ها را در محصولات خود اجرا کنند.

مشاهدات بازار نشان می دهد کمبود عرضه و کم فروشی محصولات شوینده در بازار به وجود آمده و همین امر باعث نارضایتی مصرف کنندگان شده است.

به نظر می‌رسد برای جلوگیری از این گونه اقدامات باید واحد های نظارتی ورود پیدا کرده و با این گونه اقدامات خودسرانه تولیدکنندگان برخورد لازم صورت گیرد.

  • منبع خبر : تسنیم