مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اینکه بیش از نیمی از قهرمانان استان گلستان در گنبدکاووس حضور دارند، گفت: گنبدکاووس را پیشانی ورزش استان می‌دانیم.

قاسمعلی برزمینی امروز در مراسم تجلیل از هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان شهرستان گنبدکاووس که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه تجلیل از تلاشگران عرصه ورزش و جوانان تنها یکی از وظایف ما در قبال زحمات بی‌شائبه شماست، اظهار کرد: بدون تردید امروز ورزش به عنوان یکی از بزرگترین معروف ها می تواند در بسیاری از حوزه ها به ویژه پیشگیری از وقوع و شیوع آسیب های اجتماعی نقش مهمی را ایفا کند.

وی با بیان اینکه امروز در جمع روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی و دبیران سمن های جوانان شهرستان حضور پیدا کرده ایم تا از زبان خودشان نظرات و پیشنهادات را بشنویم، افزود: ما از هر نقد سازنده ای که بتواند به توسعه ورزش و فعالیت های حوزه جوانان کمک کند استقبال خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تاکید بر اینکه گنبدکاووس بخش عمده ای از قهرمانان و افتخارآفرینان استان را در خود جای داده است، خاطرنشان کرد: این بخش عمده که بیش از نیمی از قهرمانان ما هستند باعث شده تا شهرستان گنبدکاووس را پیشانی ورزش استان در کنار چند شهر خوب و ورزش دوست دیگر بدانیم.

برزمینی با اشاره به اینکه از زمان حضور در مسند مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تلاش کرده ام طبق قولی که داده ام توازن را در توسعه ورزش و فعالیت های جوانان در شرق و غرب استان ایجاد کنیم، ادامه داد: به لطف خدا در توزیع اعتبارات مختلف و همچنین برگزاری مسابقات و میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی موفق شده ایم این مهم را به فرجام برسانیم.

وی با تقدیر از حمایت مدیران و مسئولان شهرستان گنبدکاووس از ورزش، تصریح کرد: حمایت های فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان همواره باعث شده تا بتوانیم به توسعه کمی و کیفی فعالیت های حوزه ورزش و جوانان کمک شایانی کنیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا