جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت؛ به دنبال فعالیت های پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر استان، از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر شناسایی و دستگیرشدند.

سرهنگ فرزاد تاجره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دستگیرشدگان بیشتر معتادان متجاهر، خرده فروشان و عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر استان بودند که در مجموع از آنان ۲ تن و ۲۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شده است.

وی یادآور شد: در آخرین مورد دستگیری و کشف مواد مخدر، ماموران انتظامی موفق شدند با اشراف اطلاعاتی و پیگیری‌های بی‌وقفه، یک دستگاه تریلر حامل مواد مخدر را در یکی از مسیرهای اصلی و ورودی استان شناسایی و متوقف کنند که بازرسی از این تریلر ۱۹۸ کیلوگرم انواع مخدر کشف و ضبط و یک نفر نیز در این زمینه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

تاجره همچنین از دستگیری سارق برق در شرق گلستان خبرداد و اضافه کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان گنبدکاووس، ماموران انتظامی به طور ویژه دستگیری عامل یا عاملان وقوع جرم را در دستور کار خود قرار دادند که با شناسایی و دستگیری یک متهم در این رابطه، وی به ۲۹ فقره سرقت کابل برق در گنبدکاووس اعتراف کرد.

وی از کشف یک قبضه اسلحه وینچستر بکار رفته در سرقت‌ها، ۶ عدد فشنگ و تجهیزات مخصوص قطع کابل از مخفیگاه سارق خبرداد، گفت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای ارتقا امنیت عمومی و اجتماعی و رسیدگی به مطالبات مردمی و برخورد با سارقان در ۴۸ ساعت گذشته ۹ سارق دیگر را نیز دستگیر کردند که از این افراد یک دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ هدایت شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا