مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: ۵۵ درصد مدارس این استان مجهز به سوخت دوم هستند و با جذب اعتبارات مورد نیاز، در بقیه مدارس استان هم این تجهیزات فراهم خواهد شد.

به گزارش ایرنا سیدرضا نظری در نشست خبر رویداد ملی “یک صدا ایران” اظهار کرد: مدارس گلستان مشکلی برای تامین گرمایش کلاس‌ها ندارند اما برای مصرف بهینه سوخت، در شرایط فعلی ساعت کلاس‌های درس نوبت صبح از ساعت ۸.۳۰ برقرار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان سوخت جایگزین مدارس استان را تامین می‌کند و حواله‌های مربوط به هر مدرسه نیز صادر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به برگزاری رویداد ملی “یک صدا ایران” اشاره کرد و گفت: این رویداد رسالت شناساندن هویت ملی به دانش‌آموزان را بر عهده دارد و می‌تواند نفرات مستعد را به هنرمندانی در تراز انقلاب تبدیل کند.

نظری ادامه داد: آموزش و پرورش بهترین مکان برای فرهنگ‌سازی و اجرای کارها و رویدادهای جریان ساز است که باید بیش از همیشه از این ظرفیت استفاده کرد.

وی گفت: آینده نظام انقلاب ایران به دست دانش‌آموزان رقم خواهد خورد و باید برای تحقق اهداف بلند جمهوری اسلامی، کار بنیادی، ریشه‌ای و فاخر انجام داد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: اگر قرار است یادگیری به بهترین شکل انجام شود، شکل درست و صحیح آن زبان هنر است و برای زبان هنر باید هنرمند خوب تربیت کرد.

وی به نقش اندک دانش‌آموزان گلستان در همراهی با اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل همراه نشدن دانش‌آموزان با آشوب‌گران، فعالیت دانش‌آموزان متعهد انقلابی در مدارس استان است که توانستند با زبان هنر به بیان ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و رشد و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف برای سایر دوستان و همکلاسی‌های خود بپردازند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا