نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گلستان یک استان فقیر و محروم است، گفت: محرومیت گلستان تا حدی است که مردم استان از دستگاه ام‌آرآی دولتی و سی‌تی‌آنژیوگرافی هم محروم هستند.

رمضانعلی سنگدوینی امروز پنج شنبه ۵ آبان در نشست گرامیداشت هفته بیمه سلامت اظهار کرد: در مدتی که در کسوت نمایندگی مجلس در جمع مردم حضور پیدا می کنم یک نفر هم از عملکرد این سازمان نزد بنده شکایت نکرده که این مهم به معنای رضایتمندی و حرکت خوب است و نشان می دهد بیمه سلامت برای مردم وقت می گذارد.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت فراتر از قانون حرکت می کند، افزود: وقتی مسئولان حرمت و احترام مردم را حفظ کنند به طور قطع مردم هم قدردان آنها خواهند بود، اینکه سهمیه استان گلستان در طرح بیمه رایگان سلامت، ۵۶ هزار نفر بود اما در نتیجه اقدامات بیمه سلامت گلستان ۱۷۶ هزار نفر بیمه شدند اقدامی ارزشمند و قابل تحسین است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولی که دغدغه، تعهد و عشق به کار نداشته باشد، نمی تواند موفق عمل کند، تأکید کرد: وقتی دستگاه‌های دولتی در ارتباط با بخش خصوصی عملکرد خوبی داشته باشند در مقابل آنها هم در خدمات‌دهی به مردم بهتر عمل می کنند.

۹۰ درصد مراجعان به دفترم مشکل اداری دارند/ سیستم اداری کشور ناکارآمد است

سنگدوینی با اشاره به اینکه سیستم مدیریتی کشور ناکارآمد است و این ناکارآمدی، نارضایتی به دنبال دارد، بیان کرد: اگر سیستم مدیریتی کشور کارآمد شود بیش از ۸۰ درصد مشکلات مردم حل می شود، متأسفانه ۹۰ درصد مراجعه‌کنندگان به دفترم مشکل اداری دارند و به نظر می رسد باید سیستم اداری کشور کارآمدتر شود.

وی با تأکید بر اینکه ما محکوم به رضایتمندی مردم هستیم، بیان کرد: متأسفانه گلستان یک استان فقیر و محروم است و درآمد سرانه مردم گلستان نصف درآمد سرانه کشور است، فقط ۸ هزار نفر از مراجعه‌کنندگان به دفترم درخواست شغل داشته‌اند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گلستان از دستگاه ام‌آرآی دولتی محروم است، افزود: استان ما فاقد دستگاه سیتی‌آنژیوگرافی است و مردم گلستان برای آنژیوگرافی قلب باید به استان همجوار و یا تهران مراجعه کنند.

سنگدوینی ضمن محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت شاه‌چراغ شیراز، تأکید کرد: کسانی که به دنبال تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند مدافع و خیرخواه مردم ایران نیستند، یک نمونه را عصر روز گذشته در شیراز دیدیم که چگونه با بی‌رحمی زن، مردم و کودک را به شهادت رساندند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا