هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه برای ۲ نماینده والیبال گلستان در این رقابت‌ها خوش یمن نبود و آنان نتایج این هفته را به حریفان واگذار کردند.

تیم‌های پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس در مسابقات این هفته در خارج از خانه مقابل پیکان تهران و شهرداری ارومیه قرار گرفتند.

شاگردان عیسی سنگدوبینی سرمربی تیم پاس گرگان که پیش از این مسابقه در مکان چهارم قرار داشتند، به مصاف شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران رفتند.

پاسی‌ها مسابقه امشب خود را با نتیجه سه بر صفر واگذار کردند تا با دست خالی به گرگان بازگردند.

تیم پاس که مسابقه رفت مقابل پیکان را ۳ بر ۲ برنده شده بود، در پایان رقابت‌های هفته شانزدهم، با ۹ پیروزی و هفت شکست و مجموع ۲۴ امتیاز و سه پله سقوط در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت، تا خطر قرار نگرفتن در مرحله پلی‌آف را حس کند.

این تیم در هفدهمین مسابقه خود چهارشنبه هفته بعد در گرگان میزبان تیم گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود.

اما تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس که با شروع فصل نقل و انتقالات دست به تغییر کادر فنی و اضافه کردن چند بازیکن زده بود، دربی شهرداری‌های والیبال ایران را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد.

شاگردان حبیب کوزه‌لی که هفته گذشته با برتری مقابل هورسان رامسر در زمین خود، شگفتی‌ساز شده بودند، نتوانستند در مقابل شهرداری ارومیه که آنان هم با برتری هفته گذشته خود مقابل شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد سیرجان و صدرنشین فعلی لیگ برتر، شگفتی‌سازی کرده بودند، پیروز شوند.

شهرداری گنبدکاووس در مسابقه رفت با نتیجه سه بر شهرداری ارومیه را مغلوب کرده بود.

گنبدی‌ها که چهارشنبه چهارم بهمن ماه میزبان چادرملو اردکان خواهند بود، در میان ۱۴ تیم لیگ برتر، با چهار برد، ۱۲ باخت و مجموع ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند.