سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس معتقد گفت: پنج بازی‌ باقی مانده این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر امسال مقابل حریفان حکم فینال را دارد و هدف بازیکنان و کادر فنی، پیروزی در بازی‌های پیش رو و ارتقای جایگاه والیبال این شهرستان است.

احد ارمشی شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی سه بر یک تیم شهرداری گنبدکاووس مقابل گیتی پسند اصفهان به خبرنگاران بیان داشت: بازی امروز حساس و سطح کیفی بالایی داشت و تیم حریف بسیار فوق العاده بازی کرد.

وی بابیان اینکه در بازی امروز کسب هر امتیاز حساسیت بالایی داشت، از تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری گنبدکاووس در بازی امروز که سبب پیروزی تیم شد، قدردانی کرد.

ارمشی افزود: باتوجه به باخت‌های قبلی تیم شهرداری گنبدکاووس، فشار زیادی روی بازیکنان است و هر بازی برای ما حکم فینال داشته و حیاتی است زیرا باید جایگاه تیم را در جدول ارتقا بخشیم.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس همچنین با قدردانی از حمایت پرشور تماشاگران از این تیم، گفت: پیروزی امروز متعلق به هواداران است زیرا با حمایت‌های خود سبب کسب این بُرد مهم شدند.

ارمشی با تاکید برضرورت حضور پرشور هواداران در بازی‌های تیم شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: بازی بعدی ما در رفسنجان مقابل مس این شهر است که آن بازی هم برای شهرداری حکم فینال و یک دیدار حیاتی است زیرا به پیروزی در آن دیدار هم نیاز دارد.

همچنین سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان هم به خبرنگاران گفت: بازی خوبی از هر ۲ تیم شاهد بودیم ما روی نقاط ضعف تیم شهرداری گنبدکاووس کار کرده بودیم اما این تیم امروز مقابل ما بسیار خود ظاهر شد.

سعید عقیلی افزود: حضور پرشور تماشاگران گنبدی در بازی امروز و پیروزی تیم شهرداری تاثیرگذار بود و امیدواریم شرایط حضور علاقمندان به والیبال در همه بازی‌ها فراهم و استمرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: بازی بعدی تیم گیتی پسند در اصفهان مقابل تیم پاس گرگان است که بازی با این تیم گلستانی هم باتوجه به بازیکنان خوب و ملی پوشی که در اختیار دارد، سخت خواهد بود و ما روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار خواهیم کرد تا پیروز میدان شویم.

بازی ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور که عصر امروز در سالن المپیک این شهر برگزار شد با نتیجه سه بر یک به نفع شهرداری پایان یافت.

تیم شهرداری گنبدکاووس در دست‌های اول، سوم و چهارم این بازی به ترتیب با نتیجه ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز و در دست دوم ۲۷ بر ۲۵ مغلوب میهمان خود گیتی پسند شد.

بازی بعدی این تیم گنبدی که هم اکنون با هشت بُرد و ۱۳ باخت در جایگاه یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ قرار دارد، یکشنبه هفته آینده (۹ بهمن ماه جاری) مقابل مس رفسنجان خواهد بود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.