سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: ارائه بازی زیبا همراه با نتایج مطلوب و قرارگرفتن در مکان مناسب جدول رده‌بندی، هدف اصلی و اولویت مهم تیم شهرداری گنبدکاووس در لیگ برتر امسال است.

رامین بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای رسیدن به این اهداف، چند بازیکن مطرح غیربومی به همراه بازیکنان مستعد بومی جذب شدند و با برگزاری دوره تمرینی و اردوی تدارکاتی، آماده آغاز مسابقات هستیم.

مسابقه اول تیم شهرداری گنبد در لیگ برتر امسال با شهرداری ارومیه با نظر سازمان لیگ لغو شده بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس افزود: پس از به تعویق افتادن مسابقه هفته اول، خود را برای مصاف دشوار با تیم هزار آمل آماده کرده ایم و امیدواریم با تلاش بازیکنان این تیم را شکست دهیم.

بابایی ادامه داد: تیم هراز برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده و با جذب بازیکنان ملی‌پوش و سرمربی تیم ملی حریف سرسختی برای همه تیم‌ها از جمله شهرداری گنبدکاووس است.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه بدون حضور تماشاگر گفت: درصورت حضور تماشاگران، کسب امتیاز کامل این دیدار خانگی توسط شهرداری دور از انتظار نخواهد بود.

وی از علاقمندان واقعی والیبال منطقه، پیشکسوتان و کارشناسان گنبدکاووس خواست به تیم شهرداری گنبدکاووس برای موفقیت در لیگ برتر والیبال کمک کنند و بدانند که کادر فنی و بازیکنان از هیچ کوششی برای نتیجه گرفتن تیم دریغ نخواهند کرد.

بابایی اضافه کرد: قبل از جذب بازیکنان فعلی، با بیشتر بازیکنان بومی منطقه که قابلیت حضور در لیگ برتر را داشتند، مذاکره شد اما تعداد زیادی از آنها به دلائل مختلف مانند قرارداد داشتن با باشگاه قبلی یا پیشنهاد مالی بالاتر از سوی سایر تیم‌ها با شهرداری گنبدکاووس قرارداد نبستند.

به گزارش خبرنگار، فصل جدید مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه باحضور ۱۴ تیم پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبدکاووس آغاز شد.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا