تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور جام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خانه با نتیجه سه بر یک مغلوب رهیاب ملل مریوان شد.

در این دیدار که عصر یکشنبه و پس از یک ماه تعطیلی مسابقات لیگ برتر در سال المپیک گنبدکاووس برگزار شد، رهیاب ملل موفق شد در دست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ میزبان خود شهرداری گنبد را مغلوب کند.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس که در این فصل برای نخستین بار شاهد حضور ۲۰ درصدی تماشاگران خود بودند، نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند و تنها در دست دوم موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ میهمان خود را شکست دهند.

تیم شهرداری گنبدکاووس با شکست در این بازی که قضاوت آن برعهده “محمدرضا درفش کاویان و مرتضی علایی” به ترتیب به عنوان داور اول و دوم بود، پنجمین باخت فصل خود را متحمل شد و با یک پله سقوط در رده هفتم ایستاد.

بازیکنان شهرداری گنبدکاووس در هفته دوازدهم این رقابت‌ها روز چهارشنبه هفته جاری( ۳۰ آذر) در سیرجان میهمان فولاد این شهر خواهد بود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

 

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا