مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بر ضرورت حمایت از قانون جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: هرگونه ترک فعل و کم‌توجهی به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و مرتبط با این دستگاه اجرایی پذیرفتنی نیست.

محمد رعیت در جلسه هماهنگی و هم اندیشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرایض مسئولان و آحاد مردم است.

وی با بیان اینکه هرگونه ترک فعل و کم‌توجهی به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و مرتبط با این دستگاه اجرایی جایز نیست، تاکید کرد: نباید قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که رهبر معظم انقلاب نیز بدان تأکید دارند، مورد بی‌توجهی قرار بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به وجود سند تحولی دولت سیزدهم در این حوزه، ادامه داد: حتما مدیران و کارشناسان در ادارات تابعه در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری منطبق با این سند مهم و قانون حمایت از خانواده و جمعیت اهتمام بیشتری نشان دهند و مولفه های بومی منطقه خود را در تولید آثار و رویدادهای تبلیغی و ترویجی رعایت کنند.

رعیت با تاکید بر اینکه سهل انگاری در موضوع جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، افزود: ارسال گزارش عملکرد مستمر و اجرای برنامه های ترویجی در میدان عمل از جمله انتظارهایی است که امیدارم روسا و کارشناسان مرتبط به آن توجه کنند.

گفتنی است، در این جلسه حاضران ضمن ارائه گزارشی از اقدام های عملی انجام شده، درباره فعالیت هایی چون، خدمات سینماسیار و بلیت نیم بها سینما، تولیدات رسانه ای و فضاسازی شهری، مستندسازی و فعالیت های فرهنگی و هنری موضوعی به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا