مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان گفت: باگذشت یک سال از سفر سال قبل رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به این استان، اکنون شاهد به ثمر رسیدن مصوبات این سفر یکی پس از دیگری هستیم.

هادی احمدی در مراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مینودشت و ۲ بخشداری مرکزی و کوهسارات این شهرستان افزود: اجرای پروژه پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال که اردیبهشت سال آینده به‌صورت رسمی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد، احیای خلیج گرگان که هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اجرای طرح گردشگری آشوراده که از نوروز سال جدید شروع می‌شود، اجرایی کردن منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه برون که بزودی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آن انتخاب می‌شوند و تکمیل سد “نرماب چهل چای” که آب شرب ۵۵۰ هزار نفر از اهالی شرق استان را تامین می‌کند و اکنون بدنه آن تکمیل شده است، بخشی از مصوبات درحال اجرای سفر رییس جمهور است.

وی اضافه کرد: سفر پر خیر و برکت سفر رییس دولت سیزدهم در ۱۳ اسفند سال گذشته مصوبات دیگری هم در بخش‌های مختلف زیرساختی و آب و برق داشت که عملیات اجرایی بسیاری از آنها شروع شده و پیشرفت فیزیکی خوبی نیز دارند.

احمدی یادآور شد: مردم در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ به آیت‌الله رییسی اعتماد کردند و انتظار آن‌ها هم رفع مسائل و مشکلات کشور در بخش‌های مختلف است که با کار و تلاش شبانه روزی دولت و کارگزاران آن اقدامات خوبی در جهت پاسخ به مطالبات مردم انجام شده و مشکلات یکی پس از دیگری رفع خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان همچنین خدمت صادقانه همراه با رضایت‌مندی مردم را راهبرد و اولویت نخست دولت سیزدهم و کارگزاران آن دانست و بیان کرد: همه مدیران دولت نیز با همین نگاه و راهبرد و نیز با سعه صدر و طهارت اقتصادی، تمرکز بر توان داخلی و احترام به مردم در جهت خدمت صادقانه به آنها گام بر می‌دارند.

وی گفت: با وجود همه سنگ اندازی‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی و عوامل نفوذی آنها طی ۴۴ سال گذشته انقلاب اسلامی به مسیر عزت و اقتدار خویش ادامه می‌دهد و مردم هوشیار و آگاه ایران نیز با وجود همه سختی‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی همچنان با وحدت و انسجام، وفادار به آرمان‌های اسلام، قرآن، امام راحل، شهیدان و مقام معظم رهبری هستند که نمونه اخیر آن را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شاهد بودیم.

احمدی همچنین بابیان اینکه تاکنون ۹۰ درصد مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی گلستان تغییر کردند و بقیه نیز حداکثر تا یک ماه آینده معرفی خواهند شد، افزود: مدیرانی که در راستای راهبرد دولت سیزدهم گام برندارند و یا نسبت به مردم سعه صدر نداشته و بدرفتاری کنند، جایی در این دولت نخواهند داشت.

فرماندار مینودشت هم در این جلسه، خدمت به مردم را عین ثواب دانست و گفت: مدیران در مدت مسولیت خود که بسیار کوتاه و زودگذر است باید از همه توان خود جهت خدمت صادقانه و بدون منت به مردم، تکریم و گره گشایی از کار آنها بهره ببرند.

محمدتقی قزل سفلی افزود: مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی و شهرستان مینودشت که با وجود همه سختی‌ها و مشکلاتی که دارند اما از نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی حمایت و پشتیبانی می‌کنند، شایسته بهترین خدمات هستند.

وی اضافه کرد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی بایستی برابر شرح وظایف سازمانی که برعهده دارند، خدمت به مردم و توزیع عادلانه امکانات را بدون نگاه قومی و مذهبی و با حفظ وحدت و اتحاد مورد توجه قرار دهند.

قزل سفلی ادامه داد: در سایه وحدت و انسجام بین مردم ولایی و مدیران مینودشت، هیچ مشکل امنیتی یا اجتماعی (اغتشاش و حوادث دانش آموزی) در این شهرستان نداشتیم.

همچنین امام جمعه مینودشت هم در این مراسم با کوتاه و زودگذر دانستن مناصب و مسوولیت‌ها گفت: برای استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی حدود ۳۰۰ هزار شهید و هزاران ایثارگر تقدیم شده تا به دشمنان اسلام و انقلاب اجازه دخالت یا تجاوز به خاک ایران را ندهیم.

حجت الاسلام رضا کشیری با اشاره به سخنانی از حضرت علی(ع) در نهج البلاغه، افزود: جمع آوری مالیات و تامین بودجه، آماده جهاد بودن با دشمنان با تقویت نیروی نظامی، اصلاح امور جامعه در بخش‌های مختلف و عمران و آبادانی کشور بدون تبعیض، چهار وظیفه اصلی کارگزاران نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مردم فهیم و بزرگ ایران از بهترین مردمان جهان هستند که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند لذا خدمت به آنها و گره گشایی از مشکلاتشان از سوی مدیران باید بدون وقفه ادامه داشته باشد.

در این مراسم و با حکم استاندار گلستان، “فاطمه اسدالله پور” به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مینودشت، “محمدرضا قره جانلو” به‌عنوان بخشدار مرکزی و “یعقوب حاجیلری” به‌عنوان بخشدار کوهسارات این شهرستان معرفی شدند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا