تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور جام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موفق شد با نتیجه سه بر ۲ بر سایپا تهران غلبه کرده و این تیم قعرنشین را با سرمربی گلستانی شکست دهد.

در این دیدار حساس و تماشایی که عصر امروز در سالن المپیک گنبدکاووس باحضور جمع زیادی از تماشاگران برگزار شد، بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس با اینکه در دست‌های اول و دوم با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۱۹ نتیجه را به سایپا واگذار کردند اما موفق شدند در دست‌های سوم، چهارم و پنجم به ترتیب با نتیجه ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۶ میهمان تهرانی خود را شکست دهند و نتیجه بازی را ۳ بر ۲ به نفع خود به پایان برساند.

تیم شهرداری گنبدکاووس با این پیروزی به نهمین بُرد فصل خود دست یافت و با کسب ۲۵ امتیاز و یک پله صعود فعلا در جایگاه دهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر امسال قرار گرفت تیم سایپا و مربی گنبدی آن یعنی عظیم جزیده هم با شکست در بازی امروز، نوزدهمین باخت خود را تجربه کرد و در قعر جدول قرار گرفت.

قضاوت این دیدار حساس که تقابل ۲ مربی گنبدی بود برعهده آقایان “کیوان عابدزاده و قادر صادقی” به ترتیب به‌عنوان داور اول و دوم بود.

بازیکنان شهرداری گنبدکاووس در هفته آینده این مسابقات یکشنبه هفته آینده (۱۶ بهمن) میهمان ره یاب ملل مریوان خواهد بود و تیم سایپا هم در خانه از گیتی‌پسند اصفهان پذیرایی خواهد کرد.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا