بعد از استقرار کارتخوان‌های هوشمند در کلیه نانوایی‌های کشور، یک داشبورد مدیریتیِ تراکنش‌های فروش به‌صورت یک اپلیکیشن روی موبایل یا تحت وب در اختیار هر نانوا قرار می‌گیرد که می‌تواند عملکرد روزانه و حجم تراکنش‌های فروش خودش را رصد کند و هشدارهای صادره در مورد تراکنش‌های غیرمتعارف احتمالی را مشاهده نماید.

جلال، مشاور وزیر اقتصاد: بعد از استقرار کارتخوان‌های هوشمند در کلیه نانوایی‌های کشور، یک داشبورد مدیریتیِ تراکنش‌های فروش به‌صورت یک اپلیکیشن روی موبایل یا تحت وب در اختیار هر نانوا قرار می‌گیرد که می‌تواند عملکرد روزانه و حجم تراکنش‌های فروش خودش را رصد کند و هشدارهای صادره در مورد تراکنش‌های غیرمتعارف احتمالی را مشاهده نماید.

دولت مابه‌التفاوت قیمت آرد را در پایان هر روز متناسب با نان فروخته‌شده به نانوا پرداخت می‌کند و او می‌تواند بلافاصله در اپلیکیشن مربوط، آن را مشاهده کند.

این سامانه بعد از فراگیری کارتخوان‌های هوشمند در کل کشور و بعد از نتیجه گرفتن از دوره آزمایشی، در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد.

برآورد کارشناسان وزارت جهاد و وزارت اقتصاد هم بر این است که ما حدوداً ۳۰ درصد عرضه خارج از شبکه داریم که با اجرای این طرح، جلوی آن گرفته می‌شود.

  • منبع خبر : تسنیم