از ابتدای امسال تاکنون در طرح‌های ویژه نوروزی و ماه مبارک رمضان در قالب طرح تشدید نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی یک‌هزار و ۲۰۰ بازرسی انجام شده و در همین راستا ۱۳ پرونده تشکیل و دو تن فرآورده خام دامی غیرمجاز معدوم شده است.

نادر گوگلانی: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون تن تخم‌مرغ و بیش از ۵ میلیون تن خوراک‌آبزیان به کشورهای همسایه صادر شده است که امسال با توجه به تامین کالاهای اساسی مانند تخم‌مرغ در کشور در راستای هدفمندسازی یارانه‌ها تاکنون هیچگونه صادرات تخم‌مرغ انجام نشده و بیش از یک میلیون تن خوراک آبزیان به کشورهای همسایه صادر شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: از ابتدای امسال تاکنون در طرح‌های ویژه نوروزی و ماه مبارک رمضان در قالب طرح تشدید نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی یک‌هزار و ۲۰۰ بازرسی انجام شده و در همین راستا ۱۳ پرونده تشکیل و دو تن فرآورده خام دامی غیرمجاز معدوم شده است.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه فرآورده‌های خام دامی و یا بیماری دام و طیور می‌توانند مراتب را به شماره ۱۵۱۲ اطلاع داده تا در اسرع وقت اکیپ دامپزشکی در محل حضور پیدا کنند.

  • منبع خبر : فارس