مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از ثبت سفارش کتاب ۲۹۸ هزار دانش آموز در استان خبر داد.

سیدرضا نظری گفت: کتب درسی دانش آموزان در انبار کتاب آموزش و پرورش استان تجمیع شده و توزیع به شهرستان‌ها و مناطق در حال انجام است.

وی افزود: از ۴۲۱ هزار و ۵۶ دانش آموز گلستانی، ۲۹۷ هزار و ۴۴۹ نفر (۷۰ درصد) تا کنون موفق به ثبت کتب درسی خود شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اتمام زمان ثبت نام کتب درسی میان پایه در چهارم تیرماه گفت: دانش آموزان میان پایه باید در انتظار زمان تمدید ثبت نام کتب درسی باشند، البته در حال حاضر سامانه ثبت‌نام کتب درسی برای پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم فعال است.

وی ادامه داد: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور، توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ ۱۴۰۲ دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی از (۱۰ شهریور) آغاز می‌شود.

نظری زمان اصلاح سفارش کتب درسی را تا (۳۱ شهریور) اعلام کرد و اظهار کرد: توزیع کتب از مناطق استان گلستان به مدارس از (۱۱ تا ۳۱ شهریور) انجام می‌شود.

وی افزود: توزیع کتب در مدارس نیز (۱۸ شهریور) تا (اول مهر) انجام می‌شود و دانش آموزان برای دریافت کتاب‌های درسی خود باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: اولیا و مدیران مدارس می‌توانند برای سفارش کتب درسی از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام کتاب‌های درسی به آدرس irtextbook .ir اقدام کنند و توجه داشته باشند که ثبت سفارش کتب درسی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر