جانشین فرماندهی انتظامی گلستان از برگشت دو هزار و ۲۳۴ خودرو از ورودی های استان خبرداد و گفت: خودروهای با پلاک مخدوش اعمال قانونی می شوند.

به گزارش پایگاه اخبار گنبد به نقل از خبرگزاری مهر سرهنگ فرزاد تاجره عصر روز سه شنبه در خصوص طرح محدودیت های تردد در استان اظهارکرد: برابر ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای جلوگیری از گسترش و قطع زنجیره این بیماری، محدودیت های جدیدی از روز شنبه یکم آذر ماه در کشور و همزمان در استان گلستان اجرا شد.

تاجره ادامه داد: دراجرای این طرح ماموران انتظامی استان با استقرار در مبادی ورودی استان از ورود دو هزار و ۲۳۴ خودرو به داخل استان که قصد تردد و ورود به مناطق غیر از محل سکونت خود را داشته اند، جلوگیری کردند.

طبق گفته تاجره ۷۶ دوربین ثابت و ۴۱ دوربین متحرک و البسه پلیس هم بر روند ترددها و اعمال قانون بکارگیری شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان بیان کرد: تردد خودروهای غیربومی در این مدت با برگه های تردد امکان پذیر است و تردد غیرمجاز در شهرهای با وضعیت قرمز تا یک میلیون تومان و شهرهای با وضعیت نارنجی تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

تاجره گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته در استان، تعداد ۲۶۳ خودرو جریمه پنج میلیون ریالی، ۲۰۰ خودرو جریمه ۱۰ میلیون ریالی شده اند.

وی افزود: طبق رصد دوربین های ثبت تخلفات پلیس راهنمایی و رانندگی از ساعت ۲۱ به بعد ترددها به حداقل رسیده که این نشان دهنده رعایت قانون و فرهنگ بالای مردم فهیم استان دارد.

تاجره بیان کرد: رانندگان خودروهایی که از جاده های فرعی و خاکی بدون توجه به محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی اقدام به تردد کنند و یا خودروهایی که پلاک آنها به هر نحوی مخدوش و یا پوشانده شده باشد برای آنها علاوه بر اعمال قانون، پرونده قضائی هم در این زمینه تشکیل خواهد شد.

  • منبع خبر : مهر