تیم شهرداری گنبدکاووس در اولین مسابقه خود در لیگ برتر والیبال مردان کشور در یک بازی خانگی و بدون حضور تماشاگران، با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم لبنیات هراز آمل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازی که عصر روز چهارشنبه در هفته دوم لیگ برتر در سالن المپیک شهر گنبدکاووس برگزار شد، هراز آمل به لطف تجربه بازیکنان ملی پوش و سرمربی تیم ملی موفق شد در سه دست متوالی میزبان را شکست دهد.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس اگرچه در دست اول این بازی با نتیجه ۱۶ بر ۲۵ مغلوب هراز آمل شدند اما در دست دوم و سوم با وجود ارائه بازی پایاپای، مقابل حریف قدرتمند خود نتیجه را به ترتیب با حساب ۲۸ بر ۲۶ و ۳۱ بر ۲۹ واگذار کردند.

بازی هر ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و لبنیات هراز آمل در هفته نخست لیگ برتر والیبال با تصمیم سازمان لیگ لغو شده بود.

فصل جدید مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه باحضور ۱۴ تیم “پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبدکاووس” آغاز شد.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

  • منبع خبر : ایرنا