مرحله دوم و انتخابی تیم ملی بدمینتون زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال پسران کشور که باحضور ۱۵۰ ورزشکار از ۲۱ استان از چهارشنبه در گنبدکاووس آغاز شده بود شامگاه امروز جمعه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مطابق اعلام متولیان برگزاری این مسابقات در رده سنی زیر ۱۷ سال و در مسابقات یک نفره “سیدمحمد گلچین” و “مهدی حاج طالبی” هر ۲ از خراسان رضوی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و “متین قاسمی” و “پارسا اکبری” از خراسان رضوی و مازندران به طور مشترک سوم شدند.

در مسابقات ۲ نفره گروه سنی زیر ۱۷ سال هم “سیدمحمد گلچین و مهدی حاج طالبی” از خراسان رضوی مقام اول، “مهدی خلیلیان و هادی منوچهری” از اصفهان مقام دوم و “ایمان و علیرضا فاخر” از استان فارس به مقام سوم دست یافتند.

همچنین در مسابقات زیر ۱۹ سال و بخش انفرادی “امیرحسین حسنی” از زنجان و “محمد زرچی” از خراسان رضوی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم مشترک هم به “احمد رئوفی” از استان مرکزی و “احسان مرادی” از استان زنجان رسید.

در مسابقات ۲ نفره این رخداد ورزشی هم “محمد زرچی و محمد حاج ملک” از خراسان رضوی به مقام اول و تیم “محمدحسین حسنی” از زنجان و “محمد باقری” از اصفهان به مقام دوم دست یافتند.

همچنین رتبه سوم بخش ۲ نفره هم به صورت مشترک به تیم آقایان “سیدحسن احمدی” از کرمان و “محمد معین خاکی” از قم و آقایان “یاسین طلایی و عرفان محیطی” از استان یزد رسید.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا