سوپرمارکت‌ها، مغازه‌های بستنی و آبمیوه‌فروشی و کافی‌شاپ‌ها از کاهش تقاضا برای بستنی و محصولات وابسته به آن خبر می‌دهند

سوپرمارکت‌ها، مغازه‌های بستنی و آبمیوه‌فروشی و کافی‌شاپ‌ها از کاهش تقاضا برای بستنی و محصولات وابسته به آن خبر می‌دهند.

بستنی با افزایش گرمای هوا باید بازاری داغ داشته باشد، اما مشاهدات میدانی خبرنگاران همشهری حاکی از آن است که رشد قیمت این خوراکی پرطرفدار باعث شده خریداران این روزها کمتر از قبل سراغ یخچال‌های سوپرمارکت‌ها بروند.

نگاهی به نرخ جدید بستنی‌های شرکتی نشان می‌دهد قیمت بستنی مگنوم تا ۲۰هزار تومان بالا رفته است. کیم و عروسکی ۴هزارتومانی ۵هزار تومان شدند، قیمت قیفی هم از ۵به ۷هزار تومان رسید، دیگر نانی‌ها هم مثل قیفی‌ها ۷هزار تومانی شدند و سالار ۱۰هزار تومانی هم ۱۲هزار تومان شد.

مالک یک کافی‌شاپ: با افزایش قیمتی که در قیمت مواداولیه ما مخصوصا شیر و شکر اتفاق افتاد، به ناچار قیمت بعضی محصولاتمان را ۱۰درصد افزایش دادیم؛ درحالی‌که این میزان کافی نیست، اما اگر بیشتر گران کنیم مشتری‌مان را از دست می‌دهیم.

  • منبع خبر : همشهری