استاندار گلستان در پیامی با اشاره به کسب رتبه سوم مشارکت مردم استان در انتخابات ابراز امیدواری کرد: این استان به عنوان نماد وحدت و الگوی انسجام و همدلی به جایگاه واقعی خود در رشد و توسعه دست یابد.

براساس اعلام رسمی دبیرخانه ستاد انتخابات کشور استان گلستان با ثبت مشارکت ۵۴.۱ درصدی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پس از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی سومین استان کشور در زمینه مشارکت مردم در انتخابات بوده است.

متن بیانیه و پیام دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای متعال را شاکریم که در انتخابات یازدهم اسفند ماه جاری آحاد مردم بصیر و فهیم استان با مشارکت و همراهی کم نظیر خود بار دیگر برگ زرینی بر کارنامه افتخارات استان گلستان افزودند.

براساس اعلام رسمی دبیرخانه ستاد انتخابات کشور در روز جاری استان گلستان با ثبت مشارکت ۵۴.۱ درصدی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پس از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی سومین استان کشور از حیث مشارکت مردم در انتخابات بوده است.

بر خود می‌بالیم که در طول دو سال و نیم گذشته از عمر دولت انقلابی و جهادی سیزدهم، خدمت صادقانه و بی منت به مردم شریف و قدرشناس سرزمین برادری و نگارستان اقوام ایران زمین در پیشانی فعالیت‌ها و اقدامات قرار گرفت و بواسطه کسب این موفقیت از تمامی علمای شیعه و سنی، نخبگان، روحانیت معزز، دست اندرکاران انتخابات، اصحاب رسانه خصوصا صداوسیمای استان و کنشگران فضای مجازی و تمامی دلسوزان و عزیزانی که همراهی و همکاری داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

بر این باورم استان گلستان به عنوان نماد وحدت و الگوی انسجام و همدلی به جایگاه واقعی خود در رشد و توسعه دست می‌یابد و به عنوان استانی شاخص و مدل پیشرفت در سطح ملی بدل خواهد شد.
ان شاءالله

دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان