مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان و مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین، نرخ کرایه اتوبوس از مقصد این استان به مرزهای خروجی کشور در ایام اربعین حسینی را اعلام کرد.

عادل مصدقی اظهار کرد: فعالیت اعزام کاروان‌های این استان به مرزهای غربی کشور از ۲۷ مرداد ماه آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: برای اعزام مشتاقان و عاشقان به حضور در مراسم راهپیمایی اربعین، سه مدل اتوبوس با ظرفیت‌های ۲۵، ۳۰ و ۴۲ نفره در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: مبدا حرکت اتوبوس‌های زائران گلستانی ۲ شهرستان گرگان و گنبدکاووس و مقاصد در نظر گرفته، مرزهای مهران در استان ایلام، خسروی در استان کرمانشاه و شلمچه در استان خوزستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان یادآور شد: برای کاروان‌های اعزامی از مبدا گنبدکاووس ۲ مرز مهران و خسروی در نظر گرفته شده و کاروان‌های اعزامی از گرگان به هر سه مرز اعزام می‌شوند.

مصدقی افزود: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گرگان به مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره هشت میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره ۶ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گرگان به مرز خسروی برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره هفت میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره پنج میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گرگان به مرز شلمچه برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره ۹ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره هفت میلیون و ۲۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

مسوول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین گلستان گفت: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گنبدکاووس به مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره ۹ میلیون ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

مصدقی یادآور شد: نرخ کرایه اتوبوس برای هر نفر از مبدا گنبدکاووس به مرز خسروی برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ نفره هشت میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۰ نفره ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین حسینی از فردا شنبه (۲۱ مرداد ماه) آغاز خواهد شد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سماح به نشانی www. samah .ir مراجعه و اقدام به پیش خرید کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا