در نشست خبری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با اصحاب رسانه شهرستان عنوان شد: گنبدکاووس ضعیف ترین سرانه ورزشی استان گلستان را دارد و باید تلاش را بیشتر کنیم تا به سرانه نیم الی یک متر به ازای هر نفر برسیم.

فریدون قارئی – پایگاه اخبار گنبد: در نشست خبری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با اصحاب رسانه شهرستان عنوان شد: گنبدکاووس ضعیف ترین سرانه ورزشی استان گلستان را دارد و باید تلاش را بیشتر کنیم تا به سرانه نیم الی یک متر به ازای هر نفر برسیم.

ساسان معین گفت: شهرستان گنبدکاووس بیش از ۵۰۷۱ کیلومتر مساحت و ۶ دهستان و ۱۳۳ روستا در بخش مرکزی و ۲۹ روستا در بخش داشلی برون دارد و مجموع جمعیت آن حدود ۴۱۰هزار نفر است.

وی گفت: روند ورزشی شهرستان رو به رشد است و این روند مستلزم حمایت اصحاب رسانه و همکاری و همدلی مسئولین می باشد.

وی به اصلی ترین پروژه در حال ساخت شهرستان اشاره کرد و گفت: ساخت آکادمی والیبال گنبد از سال ۱۳۹۰ شروع و تا پایان سال ۱۳۹۹ حدود ۵میلیارد تومان برای آن هزینه شد که مردم و جامعه والیبال شهرستان همچنان منتظر افتتاح این پروژه هستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس از بودجه ۳ میلیاردی این آکادمی برای ادامه ساخت آن و همچنین از تخصیص ۴ میلیارد تومان دیگر از مصوبات سفر ریاست جمهوری خبر داد.

ساسان معین از وجود تنها ۴ سالن ورزشی برای ۱۶۲ روستای شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت این واقعا بی انصافی است که شاهد این وضعیت باشیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

وی از پیشرفت ۶۵ درصدی سالن ورزشی روستای حاجی قوشان خبر داد و گفت امیدواریم این سالن برای دهه فجر امسال افتتاح شود.

ایشان از وضعیت پیشرفت ۴۵ درصدی سالن روستای داشلی برون خبر داد و گفت که برای تکمیل این پروژه نیاز به ۳/۵ میلیارد تومان نیاز است که از منابع روستاهای مناطق محروم برایش ۳۰% اعتبار گرفتیم و در مسیر قرارداد پیمانکار هستیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس از فعالیت ۴۳ هیات ورزشی در شهرستان خبر داد و گفت قرار است تعدادی هیات ورزشی دیگر نیز به شهرستان اضافه گردد و فعالیت خود را آغاز کنند.

وی از پیش رو بودن میزبانی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی منطقه ای نونهالان کشور در گنبدکاووس در مهرماه امسال خبر داد و گفت رویداد بدمینتون رنکنینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده جوانان در این رشته نیز به میزبانی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

ساسان معین به مساله سوارکاری شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: دغدغه اضلی ما سوارکاری است و تمام تلاش ما این است که سوارکاری را از شرکت توسعه خارج کنیم و مدیریت آن به استان و شهرستان واگذار شود تا منابع آن صرف خود شهرستان و استان قرار گیرد.

در پایان این نشست خبری، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان از سوی سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

گنبدکاووس ضعیف ترین سرانه ورزشی استان گلستان را دارد

 

گنبدکاووس ضعیف ترین سرانه ورزشی استان گلستان را دارد

 

گنبدکاووس ضعیف ترین سرانه ورزشی استان گلستان را دارد

  • نویسنده : فریدون قارئی
  • منبع خبر : پایگاه اخبار گنبد