جانشين فرمانده انتظامي استان از دستگيري سارق سابقه دار و كشف 20 فقره سرقت كابل هاي‌ برق در گنبدكاووس خبر داد.

سرهنگ “فرزاد تاجره” در گفت ‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت كابل‌هاي برق در “گنبدكاووس” و بروز مشكل براي شهروندان، دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور كار ماموران انتظامي و پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: سرانجام پس از چندين روز كار پليسي و بررسي‌ صحنه هاي سرقت و با بهره گيري از بانك اطلاعاتي سارقان، ماموران پليس آگاهي “گنبدكاووس” موفق به شناسايي و دستگيري سارقي سابقه دار شدند.

سرهنگ تاجره گفت: با انتقال متهم دستگير شده به مقر پليس آگاهي و تحقيقات فني صورت گرفته و همچنين قرار گرفتن در برابر مدارک و مستندات پليس، متهم چاره اي جز اعتراف نداشته و به ۲۰ فقره سرقت كابل هاي برق اعتراف كرد.

اين مقام انتظامي با اشاره به بازسازي صحنه هاي سرقت، تصريح كرد: متهم داراي سابقه كيفري است و تاكنون چندين مرتبه به جرم سرقت روانه زندان شده كه مجددا نيز با تشكيل پرونده روانه زندان شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان از شهروندان خواست در صورت اطلاع و يا مشاهده هر گونه موارد مشکوک و مجرمانه موارد را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به مركز فوريت هاي پليس اطلاع دهند