جمعی از مردم و روحانیون شهرستان گنبدکاووس در تجمع اعتراضی، اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به ولی فقیه را محکوم کردند.

جمعی از مردم و روحانیون شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس شامگاه چهارشنبه در مدرسه علمیه منتظریه این شهر گرد هم آمدند و با سردادن شعارهایی علیه فرانسه، آمریکا و اسرائیل اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کرده و خواستار برخورد با عوامل آن شدند.

امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: حضور پرشور مردم در صحنه و مقاومت پاسخ قاطعانه‌ای به این هتاکی‌ها است.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: امروز انقلاب اسلامی به خود افتخار می‌کند که ملتی بیدار و هوشیار و حاضر در صحنه و حوزویانی انقلابی و پیشرو در انقلابی‌گری دارد.

وی ادامه داد: افرادی که به اهانت کردن پناه می‌برند، کسانی هستند که قدرت مقابله مستقیم ندارند و این نشان از ضعف دشمنان انقلاب اسلامی است.

ترابی اضافه کرد: هدف دشمنان از چنین حرکات زشت و هتک حرمت‌ها، امتحان کردن ملت ایران است و اینکه در صحنه بودن مردم ما را بسنجند.

امام جمعه گنبد کاووس بیان کرد: به شهادت رساندن سردار سلیمانی هم از سوی مدعیان دروغین حقوق بشر و در رأس آن آمریکا، برای امتحان کردن ملت ایران بود که اقشار مختلف مردم ما آن مراسم‌های باشکوه و کم نظیر را برای سردار خود گرفتند.

وی تصریح کرد: دشمنان از حضور پرشور مردم در صحنه هراس دارند و ملت فهیم ایران باید همواره گوش به حرف رهبر معظم انقلاب بوده و همواره در صحنه حاضر باشند.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر