عضو هیات مدیره جدید شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان گنبدکاووس از مسوولان مرتبط خواست تا برای پایان دادن به انتظار ۱۵ ساله ۴۸۰ فرهنگی این شهرستان برای خانه‌دار شدن در پروژه میدان بسیج ورود کرده و به رفع مشکل کمک کنند.

رضا حصاری یادآور شد که هر یک از ۴۸۰ نفر فرهنگی گنبد در سال ۸۴ بین ۴۰ تا ۷۰ میلیون و در مجموع ۳۴ میلیارد ریال نزد شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان سرمایه گذاری کردند که از این طریق قطعه زمینی به مساحت ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع به ارزش ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری شد.

وی اضافه کرد: اعضای هیات مدیره وقت بخشی از بهای زمین را به فروشنده پرداخت نکرده و بدون مجوز مجمع عمومی در پروژه‌ مسکن دیگری که آنهم مربوط به تعداد دیگری از فرهنگیان بود، سرمایه گذاری کردند بنابراین مجبور شدند ۸۵۰ مترمربع از زمین اولیه را به فروشنده عودت دهند و اکنون پس از ۱۵ سال و در مرحله تفکیک به یک مورد اختلافی بین فروشنده زمین و یک اداره دولتی بر سر ۸۵۰ مترمربع زمین مشاعی برخورد کردیم.

وی افزود: اداره ثبت به سبب اختلاف بین این دو شخص حقیقی و حقوقی بر سر زمین ادعایی آنها از صدور سند برای قطعات تفکیکی متعلق به فرهنگیان خودداری می‌کند و با اینکه بارها از طریق مسوولان موضوع را پیگیری کردیم اما نتیجه نداده است.

این عضو هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان گنبدکاووس از مسوولان اجرایی و قضایی خواست تا به موضوع ورود کرده و به انتظار ۱۵ ساله ۴۸۰ فرهنگی گنبدی پایان دهند.

کمال الدین نظرنژاد مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: موضوع اختلافی در حال پیگیری و پیدا کردن راهکار برای آن است.

  • منبع خبر : ایرنا