مراسم بزرگداشت و تجلیل از مدیران باربری‌ها و رانندگان نمونه حمل محصولات کارخانه سیمان پیوند گلستان به‌مناسبت هفته حمل و نقل با حضور مدیرعامل شرکت سیمان پیوند گلستان، فرماندار شهرستان گالیکش، رئیس اداره‌ حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، مدیران کارخانه و دیگر مسولین برگزار شد.

مراسم بزرگداشت و تجلیل از مدیران باربری‌ها و رانندگان نمونه حمل محصولات کارخانه سیمان پیوند گلستان به‌مناسبت هفته حمل و نقل با حضور مدیرعامل شرکت سیمان پیوند گلستان، فرماندار شهرستان گالیکش، رئیس اداره‌ حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، مدیران کارخانه و دیگر مسولین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم “فرید فرهادی” مدیر کارخانه سیمان پیوند گلستان گفت: تحویل سیمان و کلینکر این شرکت به حدود یک میلیون و یکصد هزار تن در سال جاری رسیده که طی این ۱۲ سال بهره برداری کارخانه یک رکورد بی‌نظیر است که در این افتخار رانندگان زحمتکش ناوگان حمل و نقل نیز سهیم هستند.

در ادامه جلسه “محمد رضا میرنیا” فرماندار #گالیکش با اشاره به نقش کارخانه در حوزه اشتغال و اقتصاد منطقه، از مدیریت این شرکت جهت مساعدت‌های متعدد در راستای محرومیت‌زدایی و حضور پررنگ در امور فرهنگی و اجتماعی اعم از ساخت مدرسه شش کلاسه در شهر صاق آباد، بهسازی مدارس، اهدای سیمان و بیس‌ و بخصوص مساعدت در سیل اخیر شهرستان تشکر ویژه‌ای داشت.

“حسین چهرگانی” مدیرعامل شرکت سیمان پیوند گلستان با تبریک هفته حمل و نقل جاده‌ای، به همه راهداران و رانندگان که به‌صورت شبانه روزی در جهت ارتقای اقتصادی منطقه و کشور فعالیت می‌کنند، خداقوت گفته و افزود: بخش حمل ونقل یک لنگرگاه اقتصادی بزرگیست که جایگاه اشتغال خوبی را در منطقه فراهم نموده و برای این مجموعه کارخانه نقش حیاتی دارد و بخش حمل و نقل همچون خون در بدن، امکان حیات و پویایی اقتصادی کشور را فراهم می‌نماید.

وی با اشاره به این نکته که کارخانه هنوز از نظر حمل ونقل جای توسعه و سرمایه گذاری دارد، بیان کرد: با ۳۰ درصد افزایش و توسعه ناوگان حمل ونقل، فقط نیاز‌های ضروری این کارخانه برای حمل محصولات خود و نقش موثرتر در بازارهای صادراتی برطرف خواهد گردید و دلیل عملکرد بهتر سال جاری در تولید و تحویل سیمان علیرغم محدودیتهای بیشتر در تخصیص برق و گاز به این کارخانه، محوریترین آن حوزه حمل ونقل بوده است. نهایت تلاش و هدف مدیریت این کارخانه و مسولین، خدمت به مردم و توسعه صنعت، اشتغال و اقتصاد منطقه می باشد.

چهرگانی گفت: در راستای کمک به شرایط زیست محیطی شهرستان، شرکت سیمان پیوند گلستان طی تفاهمنامه‌ای با سازمان منابع طبیعی درصدد احداث و احیای ۶۰ هکتار جنگل کاری زیر نظر آن سازمان است.

به گفته مدیر عامل شرکت سیمان پیوند گلستان بیش از ۴۰ نفر راننده بصورت مستقیم و بیش از ۲۰۰ دستگاه کامیون که بعضا حتی ۲ راننده دارند بصورت غیر مستقیم در این کارخانه در حال فعالیت هستند.

“محسن یازرلو” رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان نیز گفت: در طی ۹ ماه سال جاری تعداد ۴۳۳۷۶ بارنامه به میزان ۸۵۹۷۱۹ هزار تن، فقط برای سیمان درون و برون استانی صادر شده که این آمار نسبت به سال قبل ۳۴ درصد رشد داشته است.

در پایان بمنظور سپاس از این قشر زحمتکش، لوح تقدیر و هدیه به رسم یادبود تقدیم شد، پس از اتمام مراسم، اقامه نماز در نمازخانه کارخانه به امامت امام جمعه شهرستان گالیکش برگزار شد.

حجت الاسلام نادعلی رضا نژاد، نیز با تبریک هفته حمل و نقل، از مسئولین کارخانه برای تدارک این مراسم، همچنین فعالیت مداوم و همیشگی در حوزه فرهنگی و اجتماعی تقدیر کرد.

وی با اشاره به نقش این کارخانه در مهار سیل آبان ماه این شهرستان، از حضور جدی و بموقع تجهیزات و مصالح ارسالی توسط کارخانه سیمان پیوند تجلیل نمود.

تجلیل از رانندگان نمونه به‌مناسبت هفته حمل و نقل در کارخانه سیمان پیوند گلستان گالیکش تجلیل از رانندگان نمونه به‌مناسبت هفته حمل و نقل در کارخانه سیمان پیوند گلستان گالیکش تجلیل از رانندگان نمونه به‌مناسبت هفته حمل و نقل در کارخانه سیمان پیوند گلستان گالیکش تجلیل از رانندگان نمونه به‌مناسبت هفته حمل و نقل در کارخانه سیمان پیوند گلستان گالیکش تجلیل از رانندگان نمونه به‌مناسبت هفته حمل و نقل در کارخانه سیمان پیوند گلستان گالیکش تجلیل از رانندگان نمونه به‌مناسبت هفته حمل و نقل در کارخانه سیمان پیوند گلستان گالیکش تجلیل از رانندگان نمونه به‌مناسبت هفته حمل و نقل در کارخانه سیمان پیوند گلستان گالیکش تجلیل از رانندگان نمونه به‌مناسبت هفته حمل و نقل در کارخانه سیمان پیوند گلستان گالیکش تجلیل از رانندگان نمونه به‌مناسبت هفته حمل و نقل در کارخانه سیمان پیوند گلستان گالیکش تجلیل از رانندگان نمونه به‌مناسبت هفته حمل و نقل در کارخانه سیمان پیوند گلستان گالیکش

روابط عمومی سیمان پیوند گلستان