تا کی باید مصوبات خاک بخورند؟ و از سالی به سالی دیگر موکول شوند؟؟

متاسفانه دقایقی پیش باز هم بریدگی روستای پشمک در جاده گنبد به مینودشت حادثه آفرین شد و یک همشهری راکب موتورسکیلت تصادف کرد.

اینکه اگر این همشهری اگر کلاه‌کاسکت استانداردی داشت باتوجه به اینکه فقط از ناحیه صورت صدمه دیده شاید الان وضعیت بهتری رخ میداد و اگر بریدگی ها و دوربرگردان‌هامون که چندسالیست فقط وعده داده میشه که قراره استاندارد بشه، ساخته میشدند از چندده تصادف و خطرناک جلوگیری می‌شد.

تا کی باید مصوبات خاک بخورند؟ و از سالی به سالی دیگر موکول شوند؟؟

با توجه به اینکه این تصادف و ظاهرا خودروی پراید از پشت به موتورسیکلت زده، احتمالش هست موتورسوار به قصد رفتن به بریدگی و دور زدن به چپ منحرف شده باشد، باز کارشناسی صحیح و دقیق را باید کارشناسانِ محترم راهنمایی و رانندگی اعلام کنند و توضیحات خبرنگار کانال خبرهای جالب گنبد نمیتواند قطعی و دقیق باشد و فقط گمانه زنی است.

نکته مهم:  ۱. موتورسوارانِ عزیز کلاه کاسکت میتواند جان شما را از حوادث نجات دهد. ۲. مسئولان باید سریعتر جاده‌ها را ایمن و دوربرگردان‌های اطراف شهرها را استاندارد کنند.

امر‌ مسلم‌ است این خبر‌ جالب نیست ولی انتشار اینگونه اخبار باعث یادآوری خواهد شد: ۱. مسئولان باید سریعتر مشکلات را پیگیری و رفع نمایند. ۲‌. برخی موتورسوارانی که میدانند کلاه کاسکت میتواند جانشان را نجات دهد ولی بازهم استفاده نمیکنند با دیدن این خبر شاید به خود آیند و باعث استفاده از آن شود.

  • منبع خبر : پایگاه اخبار گنبد