مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از بازگشایی کامل مدارس استان از دوم مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: مدارس ابتدایی از 31 شهریور بازگشایی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از بازگشایی کامل مدارس استان از دوم مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: مدارس ابتدایی از ۳۱ شهریور بازگشایی می‌شوند.

سید رضا نظری: تمام تلاش ما رعایت پروتکل های بهداشتی هنگام بازگشایی مدارس است و خوشبختانه همه مدارس استان از لحاظ بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا آمادگی کامل دارند.

وی با بیان اینکه از ۳۱ شهریور ماه، مدارس ابتدایی بازگشایی می شوند و جشن شکوفه ها برگزار می شود، افزود: در دوم مهر ماه سال جاری هم مدارس استان به طور کامل بازگشایی می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه امسال با فروکش کردن شیوع ویروس منحوس کرونا مدارس به طور ۱۰۰ درصد حضوری است، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید آموزش دیگر صرفاً در فضای مجازی نیست اما از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد هم استفاده خواهیم کرد.

نظری با بیان اینکه سازماندهی معلمان شکل گرفته و تأکید ما این است که اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم نباشد، متذکر شد: خوشبختانه تاکنون ۹۵ درصد دانش آموزان در استان گلستان ثبت نام را انجام دادند.

وی تأکید کرد: استان گلستان در شاخص کلاس‌بندی در سطح کشور حائز مقام دوم شده و در کتب دانش آموزی نیز وضعیت استان خوب است و بالای ۹۵ درصد دانش آموزان ثبت سفارش کتاب را انجام دادند.

  • منبع خبر : ایسنا