معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از پایان کار اصلاح ۶۰۰ نقطه حادثه خیز کشور تا پایان سال خبر داد.

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور امروز پنجشنبه ۱۱ خرداد در حاشیه بازدید از پلبایلر گنبدکاووس گفت: بر اساس آخرین فهرست سازمان راهداری و پلیس راه ۸۸۷ نقاط حادثه خیز در کشور شناسایی شده که برای اصلاح این مناطق ۱٠ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

او افزود: امسال بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده عملیات بهسازی و اصلاح ۴٠٠ نقطه حادثه خیز انجام و ۲٠٠ طرح نیمه تمام سال گذشته نیز تکمیل می‌شود.

اکبری گفت: مناقصه طرح پل روستای بایلر در محور گنبدکاووس به کلاله نیز با برآورد اولیه ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برگزار و پیمانکارتعیین شده است و این پل ظرف یک سال آینده ساخته خواهد شد.

اکبری همچنین در بازدید از مسیر دوم پل ورودی به شهر کلاله گفت: تلاش می‌کنیم علاوه بر عمل به قول‌هایی که برای اجرای طرح‌های شهرستان‌های شرق گلستان داده ایم؛ در سفر آتی ریاست جمهور مصوبات خوبی برای این منطقه بگیریم.

رضا آریانپور نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه بازدید از محل پل میلاد در ورودی شهر کلاله گفت: برای احداث این پل علاوه بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهور، ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری‌ها در نظر گرفته شده است؛ که با تخصیص کامل آن‌ها ان شاءالله شاهد بهره برداری این پل تا پایان امسال خواهیم بود.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان